گله بیژن بنفشه خواه از شبکه نسیم به کجا رسید؟

بیژن بنفشه خواه ، بازیگر سینما و تلویزیون اخیرا در فضای مجازی و در صفحه شخصی خود، درباره دستمزد به تعویق افتاده اش در برنامه طنز « بگو بخند » در شبکه نسیم اینگونه نوشته بود: «یک سال است که بنده از شبکه نسیم دو سوم قراردادمو نگرفتم، بابت برنامه استعدادیابی بگو بخند، فصل اول.»

او در این مطلب رییس صداوسیما و شبکه نسیم را خطاب قرار داده بود.

اکنون شبکه نسیم پس از چند روز توضیحاتی در این زمینه ارائه داده و به نارضایتی این هنرمند پاسخ گفته است.

شبکه نسیم با اشاره به انتقاد بیژن بنفشه‌خواه بیان کرده است که تمامی تعهدات به تهیه کننده پرداخت شده و با این حال باز هم این گله پیگیری خواهد شد.

مصطفی آجرلو، مدیر طرح و برنامه شبکه نسیم در پاسخ به اظهارات منتشر شده از جانب بیژن بنفشه خواه درباره تهیه کننده برنامه «بگو بخند» و وصول نشدن مطالباتش به خبرگزاری مهر عنوان کرده است: شبکه نسیم تمامی تعهدات خود را نسبت به تهیه کننده برنامه «بگو بخند» طبق قرارداد انجام داده است.

وی تاکید دارد: توافق‌ها و قراردادهای عوامل برنامه با تهیه کننده به ساز و کارهای مربوط به خود تهیه کننده و افراد برمی‌گردد. در این مورد خاص هم طبق اعلان تهیه کننده برخی از مفاد قرارداد توسط او (بیژن بنفشه‌خواه) رعایت نشده است و سبب اختلاف شده است.

آجرلو همچنین درباره اینکه چقدر تلاش می‌شود حقوق فردی ضایع نشود هم گفته است: هنرمندان سرمایه‌های مردم و تلویزیون هستند و ما هم پیگیریم که اختلافتشان با گروه تولید با خوبی و خوشی به سرانجام برسد. همچنین این عزیزان هم باید مراقبت کنند که درگیر حواشی نشوند.

مدیر طرح و برنامه شبکه نسیم در پایان نیز خاطرنشان کرده است: درخواست شبکه نسیم به این عزیزان که سرمایه رسانه هستند این است که در فضای گفت و گو مسایل حل شود و اگر حل نشد در مجامع قانونی طبق قرارداد پیگیری شود نه در فضای رسانه‌ای و عمومی.