فصل سوم «زخم کاری» از ۲۵ خرداد منتشر خواهد شد | «مالک» آخر هفته پیش ماست

  فصل اول « زخم کاری »، ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ منتشر شد. شروع انتشار فصل دوم، ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ بود و حالا هم از 25 خرداد فصل سوم در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

فصل یک با تمرکز روی زندگی شخصیتی به نام مالک با بازی جواد عزتی پیش رفت. در پایان فصل، مالک به قتل رسید و در فصل دوم با اینکه مشخص شد هنوز زنده است اما تمرکز داستان روی ماجراهایی دیگر بود. به همین دلیل هم فصل دو نتوانسته به اندازه فصل قبل با استقبال مواجه شود و جایگاه ویژه‌ای نزد مخاطبان به دست بیاورد. حالا آنطور که پیداست در فصل سه مجددا حضور مالک پررنگ خواهد شد و جواد عزتی باز هم به مرکز سریال برخواهد گشت.

فصل سوم «زخم کاری» از ۲۵ خرداد منتشر خواهد شد | «مالک» آخر هفته پیش ماست

فصل اول این سریال با تمرکز روی نمایشنامه «مکبث» ویلیام شکسپیر پیش می‌رفت و فصل دوم روی ماجرای نمایشنامه «هملت» تکیه داشت. در فصل سوم هم مهدویان یکی دیگر از نمایشنامه‌های شکسپیر را دستمایه ماجراهای سریالش قرار داده است که به‌زودی مشخص می‌شود.

تیزر فصل سوم این سریال منتشر شده اما هنوز اطلاعات دقیقی درباره بازیگران و حال‌وهوای سریال در دست نیست.جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، کامبیز دیرباز، الناز ملک الهه حصاری، سیدجواد هاشمی از جمله بازیگران این سریال هستند.