صدرنشینی کمدی‌ها در گیشه سینما

سینمای ایران در هفته پایانی اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مجموع میزبان ۵۷۳ هزار مخاطب در ۱۴ هزار سانس بود که توانست ۳۹ میلیارد و ۸۳۸  میلیون و ۲۵۴ هزار تومان فروش داشته باشد.

« تگزاس 3 » به تهیه‌کنندگی سیدابراهیم عامریان و نویسندگی حمزه صالحی که اکران خود را از ۸ خرداد آغاز کرد این هفته با ۳۶۰ هزار بلیط به ارزش ۲۴ میلیارد و ۸۵۹  میلیون تومان توانست در رتبه اول فروش گیشه صدرنشین شود.

فیلم سینمایی « خجالت نکش 2 » کاری از رضا مقصودی با ژانر طنز در هفته ابتدایی فروش خود میزبان ۷۳ هزار مخاطب شد و توانست پنج میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان فروش داشته باشد و در رتبه دوم فروش گیشه قرار گیرد.

فیلم سینمایی « مست عشق » محصول مشترک ایران و ترکیه که اکران آن از چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد؛ توانست ۵۱ هزار بلیط به ارزش سه  میلیارد و ۳۱۸  میلیون تومان بفروشد و در رتبه سوم فروش گیشه قرار گیرد.

صدرنشینی کمدی‌ها در گیشه سینما

فیلم سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی این هفته توانست ۳۲ هزار بلیط به ارزش ۲ میلیارد و ۳۲۷ میلیون تومان بفروشد و در رتبه چهارم فروش گیشه قرار بگیرد.

«سال گربه» به کارگردانی و نویسندگی مصطفی تقی زاده با فروش ۲۴ هزار بلیط به ارزش یک میلیارد و ۶۷۷ میلیون تومان در رتبه پنجم جدول فروش گیشه سینما قرار گرفت.