فال حافظ متولدین هر ماه - یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳

برای گرفتن  فال حافظ، کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند.  هنگام فال گرفتن فاتحه‌ای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

فروردین

امروز  به طور شگفت‌انگیزی نسبت به احساسات و نیازهای اطرافیانتان آگاه هستید. گویی می‌توانید قبل از اینکه خودشان به زبان بیاورند، خواسته‌هایشان را درک کنید. از این فرصت طلایی برای ابراز محبت و توجه به عزیزانتان استفاده کنید.شاید در این روز وسوسه شوید که تمام تعهدات و وعده‌های خود را نادیده بگیرید و تمام روز را به بطالت و استراحت در خانه بگذرانید. اما به یاد داشته باشید که سهل‌انگاری در انجام وظایف و زیر پا گذاشتن قول‌ها، تبعات سنگینی به دنبال خواهد داشت و پشیمانی به بار خواهد آورد. نگران نباشید، در روزهای آینده فرصت کافی برای استراحت و آسایش خواهید داشت. در مسیر پیش رو، مشورت با افراد باتجربه و خردمند را فراموش نکنید و با آغوش باز از نصایح و رهنمودهای آنان استقبال کنید.  ایده‌ای در ذهن دارید که در ظاهر نویدبخش موفقیت می‌دهد، اما مراقب باشید که تمام جوانب امر را به درستی ارزیابی نکرده باشید و فریب ظواهر را نخورید. با کمی وسواس و کاوش عمیق‌تر، می‌توانید به درک کامل‌تری از این ایده دست پیدا کنید.

اردیبهشت

امروز در روابط عاطفی خود غرق در احساسات و کمال‌گرایی هستید.این شرایط فرصت مناسبی برای تعهد عمیق‌تر به رابطه عاطفی‌تان و برداشتن گام‌های بعدی در مسیر زندگی مشترک است. اما به یاد داشته باشید که کمال‌گرایی و توقع بی‌جا از طرف مقابل می‌تواند مانعی در برابر عشق واقعی باشد. عشق واقعی زمانی معنا پیدا می‌کند که بتوانید شریک زندگی خود را با تمام نقص‌ها و اشتباهاتش دوست داشته باشید و او را به عنوان یک انسان کامل و بی‌نقص نبینید. سعی کنید تا حد امکان در زمان حال زندگی کنید و از غرق شدن در خاطرات گذشته و افسوس گذشته خودداری کنید. امروز یک قرار مهم که روی آن حساب زیادی کرده بودید به تعویق می‌افتد. از آن به عنوان فرصتی برای بازنگری و برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای آینده از آن استفاده کنید. در این روزها شاهد جدایی تدریجی یکی از افراد از زندگی‌تان خواهید بود. این اتفاق می‌تواند به دلیل رفتارهای اشتباه و نامناسب این شخص باشد. از این تجربه درس بگیرید و اشتباهات گذشته خود را در روابطتان تکرار نکنید.

خرداد

از ایده‌های از پیش تعیین شده خود دست بکشید و با شرایط جدید سازگار شوید. آغوش خود را به روی ناشناخته‌ها بگشایید و اجازه دهید زندگی با غافلگیری‌های خوشایندی که برایتان در نظر گرفته است، شما را شگفت‌زده کند. به احتمال زیاد، اوضاع به مراتب بهتر از آنچه انتظارش را دارید پیش خواهد رفت. انسان‌دوستی و یاری رساندن به دیگران، زمانی ارزشمندتر خواهد بود که در کنار آن به نیازها و خواسته‌های خود نیز توجه کنید و تعادل را در زندگی‌تان حفظ نمایید. با انعطاف‌پذیری و خوش‌بینی، می‌توانید از این چالش‌ها عبور کرده و طعم گوارای شادی و رضایت را در زندگی خود بچشید.اخیراً شخصی با گفتن حرفی ذهن شما را مشغول کرده و شما را در دوراهی قرار داده است. سعی کنید با دیدگاهی مثبت به این موضوع نگاه کنید و از سوءظن و بدبینی دوری کنید. به زودی هدیه یا بسته‌ای غیرمنتظره به دستتان خواهد رسید که می‌تواند شادی و خوشحالی را به ارمغان بیاورد. در حال حاضر با مشکل مالی روبرو هستید، اما نگران نباشید چرا که این مشکل به زودی برطرف خواهد شد.

تیر

در این روز، احتمال وقوع عشقی ناگهانی و غیرمنتظره برای متولدین این ماه وجود دارد. اگر در حال حاضر در یک رابطه عاطفی جدی هستید، شاهد تحولات مثبت و امیدوارکننده‌ای در رابطه‌تان خواهید بود و جنبه‌های جدیدی از وجود عشقتان را کشف خواهید کرد که تا به حال برایتان ناشناخته بوده است. اما اگر مجرد هستید، در مسیرتان با فردی فوق‌العاده جذاب و دلربا روبرو خواهید شد. قبل از اینکه غرق در عشق و وابستگی به او شوید، لازم است که شناختی عمیق و کامل از او به دست آورید. فراموش نکنید که هیچ انسانی بی‌نقص نیست و هر فردی دارای نقاط قوت و ضعف خاص خود است. در سر خود ایده‌ای دارید که برای عملی کردن آن به کمک و راهنمایی یکی از نزدیکانتان نیاز دارید. از مشورت با او دریغ نکنید و از تجارب و دیدگاه‌هایش بهره‌مند شوید. به جای ناله و افسوس و گله‌مندی، امید خود را حفظ کنید و با شجاعت با چالش‌های پیش رو روبرو شوید. در این روز، به کسی کمک خواهید کرد، اما پس از انجام کار، دیگر پیگیر نتیجه و بازخورد آن نباشید و اجازه دهید که مسیر خود را طی کند.

مرداد

امروز سیل عظیمی از انرژی مثبت، عشق و محبت به خانه و زندگی شما سرازیر خواهد شد. گویی نسیمی از شادابی و طراوت در فضا پیچیده و روح شما را جلا می‌دهد. عشق، معنویت و شادی، کلیدهای اصلی خوشبختی و آرامش در زندگی هستند. با آغوش باز از آن استقبال کنید و از آنها برای ارتقای روح و روان خود و ساختن دنیایی شادتر و زیباتر برای خود و اطرافیانتان استفاده کنید خبرهای خوب و غیرمنتظره‌ای نیز در راه هستند که نه تنها شما، بلکه تمام اعضای خانواده و دوستانتان را سرشار از شادی و خوشبختی خواهند کرد. از ساختن زندگی خود بر پایه فریب و ظاهرسازی بپرهیزید، چرا که این بنیان سست، دیر یا زود فرو خواهد ریخت. به زودی موقعیتی مناسب نصیبتان خواهد شد که شما را از رنج و سختی نجات می‌دهد. اما مراقب باشید که در دام‌هایی که برایتان پهن شده‌اند گرفتار نشوید. هوا و هوس را کنار بگذارید و متناسب با شخصیت و ارزش‌هایتان رفتار کنید. سعی کنید زیاد به آینده و اتفاقاتی که هنوز نیفتاده‌اند فکر نکنید و از لحظه حال لذت ببرید.

فال حافظ متولدین هر ماه - شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳

شهریور

امروز در حالی روزتان را آغاز می‌کنید که انتظار دارید اوضاع بین شما و طرف مقابلتان به خوبی پیش برود، اما ناگهان رعد و برقی از تنش‌های عاطفی که تا به حال پنهان نگه داشته شده بودند، در یک چشم به هم زدن بر سر شما فرود می‌آید. شاید بیان حقیقت در این لحظه، احساس آرامش و رهایی را به ارمغان بیاورد، اما این آرامش موقتی خواهد بود و تا پایان روز دوام نخواهد داشت. حتی ممکن است از حرف‌هایی که زده‌اید پشیمان شوید. بنابراین، تا حد امکان احتیاط کنید و هر حرفی که به ذهنتان می‌رسد را بر زبان نیاورید. بهترین راه برای پیش‌بینی آینده رابطه‌تان، این است که خودتان آن را بسازید. شما در مورد فردی خاص دچار اشتباه شده‌اید. فکر می‌کنید با آزار و اذیت او می‌توانید قدرت خود را به رخ بکشید، اما در اشتباه هستید. این رفتار نه تنها سودی برای شما ندارد، بلکه باعث ایجاد تنش و کدورت بیشتر در روابطتان خواهد شد. نگران مشکلات و چالش‌های پیش رو نباشید، چرا که شما از این گرداب نجات خواهید یافت و به آزادی و رهایی خواهید رسید. فقط کافیست کدورت‌ها را کنار بگذارید.

مهر

امروز در مسیر تجربیات جدید و شگفت‌انگیزی قدم خواهید گذاشت. گویی دریچه‌ای به سوی دنیای ناشناخته استعدادهایتان گشوده می‌شود و استعدادی در خود کشف خواهید کرد که تا به حال از آن بی‌خبر بودید. در انجام کارهایتان نهایت تلاش و دقت خود را به کار ببندید و از هیچ کوششی برای انجام بهترین کار دریغ نکنید. مراقب باشید که فریب زبان چرب و نرم فردی را نخورید که قصد دارد شما را برای انجام کاری یا امضای قراردادی متقاعد کند. قبل از هر گونه تعهدی، با دقت تمام جوانب موضوع را بررسی کنید و با احتیاط تصمیم بگیرید. خوش‌قولی و وفای به عهد، وجهه شما را در نظر دیگران ارتقا خواهد داد و باعث افزایش اعتماد و احترام اطرافیانتان به شما خواهد شد. در روابط دوستانه خود تعادل را حفظ کنید و از افراط و تفریط بپرهیزید. به جای تمرکز صرف بر روی نیازها و خواسته‌های دیگران، ابتدا به فکر زندگی شخصی خودتان باشید و برای رسیدن به آرامش و خوشبختی در زندگی خود تلاش کنید.

آبان

شاید میل به صحبت کردن در مورد رویاها و برنامه‌هایتان با دوستان و اطرافیانتان داشته باشید، اما امروز آنها حامیان خوبی برای شما نخواهند بود.با اینکه شما به طور معمول فردی منطقی هستید و در حل مشکلات از روش‌های علمی و استدلالی استفاده می‌کنید، امروز شاهد فعال شدن حس ششم خود به گونه‌ای شگفت‌انگیز خواهید بود. قدرت شهودتان در این روز به حدی قوی است که می‌توانید بدون هیچ مشکلی به حل چالش‌ها و معضلاتتان بپردازید. اشتیاق زیادی برای تغییر وضعیت فعلی خود دارید و هر چه طرح‌ها و برنامه‌هایتان جسورانه‌تر و بلندپروازانه‌تر باشند، برایتان جذاب‌تر خواهند بود. اما مراقب باشید که در این شور و اشتیاق، ایده‌های درخشان و هوشمندانه خود را قربانی افراط و بی‌عقلانی نکنید. به کسی قول همکاری داده‌اید و نباید در انجام تعهد خود کوتاهی کنید. هرچه زودتر با او تماس گرفته و برای انجام کارتان دست به کار شوید. در مورد یک مساله عاطفی، قاطعانه بر تصمیمی که گرفته‌اید بایستید. شاید در ابتدا با چالش‌هایی روبرو شوید، اما مطمئن باشید که در نهایت به نفع شما خواهد بود.

آذر

با وجود اینکه گاه به گاه تمایل به تنهایی و خلوت دارید، امروز زمان مناسبی برای غرق شدن در لاک تنهایی نیست. اهداف و برنامه‌های زیادی در سر دارید که باید انجام شوند و به هیچ وجه حاضر نیستید از آنها دست بکشید. در واقع، امروز روز فوق‌العاده‌ای برای شروع هر کار و پروژه جدیدی است و شانس موفقیت در هر زمینه‌ای بسیار بالا است. پس به جای فکر کردن به تنهایی، تمام انرژی و تمرکزتان را بر روی انجام کارهایتان معطوف کنید. امروز اخباری به گوشتان می‌رسد که چشمانتان را به روی حقایق و فرصت‌های جدیدی که تا به حال به آنها فکر هم نکرده بودید، می‌گشاید. شاید ایده‌ها و خلاقیت‌های دیگران در این روز آنقدر جذاب و چشمگیر به نظر برسند که ارزش ایده‌های خودتان را زیر سوال ببرید. اما به یاد داشته باشید که هرگز نباید افکار و ایده‌های خودتان را با دیگران مقایسه کنید. شما می‌توانید در عین قدردانی از خلاقیت‌های دیگران، به ایده‌های خودتان نیز احترام بگذارید و آنها را پرورش دهید. امروز فرصتی با گذشتن از اشتباه شخصی و پذیرش عذرخواهی او، احساس سبکی و آرامش خواهید کرد.

دی

امروز مراقب باشید که در دام کمال‌گرایی گرفتار نشوید. ایده‌هایی که به ذهنتان می‌رسند در حال حاضر چندان منطقی و قابل اجرا به نظر نمی‌رسند. شاید در آینده راهی برای عملی کردن آنها پیدا شود، اما فعلاً بهتر است از تمرکز صرف بر روی آنها دست بکشید. اولین قدم برای رسیدن به اهدافتان، شناخت دقیق محدودیت‌ها و موانع پیش رویتان است. پس از آن، با آگاهی کامل و اتکا به قدرت و اراده خود برای غلبه بر این موانع تلاش کنید. ممکن است ارزش‌ها و رسوم خانوادگی شما در حال حاضر مانع از رسیدن به زندگی مورد علاقه‌تان شده باشند.  امروز فرصتی برای رها شدن از قید و بند این محدودیت‌ها و ایستادگی برای خواسته‌هایتان است. اگر به خودتان احترام می‌گذارید، باید شجاعت داشته باشید و برای رسیدن به آرزوهایتان تلاش کنید. امروز عزیزی برای انجام کاری به کمک شما احتیاج خواهد داشت. پیش‌قدم شوید و قبل از اینکه او از شما درخواست کمک کند، کمک حال او باشید. انجام معامله‌ در این روز برایتان سودمند خواهد بود و منافع مالی زیادی برایتان به ارمغان خواهد آورد.

فال حافظ متولدین هر ماه - شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳

بهمن

در حال حاضر شاهد پیشرفت چشمگیر در مسائل کاری و مادی خود هستید. این موفقیت‌ها شما را به فکر برنامه‌ریزی برای آینده و حتی راه‌اندازی کسب‌وکار مستقل انداخته است. هرچند در حال حاضر زمان مناسبی برای شروع این کار نیست، اما ایده‌ها و طرح‌هایتان را در ذهنتان پرورش دهید و برای عملی کردن آنها در آینده برنامه‌ریزی کنید. فشارهای روانی و استرس‌های اخیر به حدی بوده که یک تعطیلات کوتاه دو یا سه روزه و یا دورهمی دوستانه نمی‌تواند حال روحی شما را به طور کامل بهبود بخشد. شما به یک دوره استراحت و تفریح طولانی‌تر نیاز دارید که به زودی برایتان فراهم خواهد شد. در مورد یک مساله کاری یا تحصیلی که ذهن شما را به خود مشغول کرده است، تعلل نکنید و هرچه سریعتر تصمیمی قاطعانه بگیرید و دست به کار شوید. در غیر این صورت، ممکن است بعدها حسرت فرصت‌های از دست رفته را بخورید و خودتان را سرزنش کنید. به ظاهر و آراستگی خود نیز توجه بیشتری داشته باشید. خوش‌تیپی و نظم و انضباط در ظاهر، در افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس شما نقش مهمی ایفا می‌کند.

اسفند

مراقب باشید که نوسانات خلقی و بی‌ثباتی رفتاری شما در این روز، باعث ایجاد مشکلاتی در روابطتان با دیگران، به خصوص با اطرافیان و دوستانتان شود. از رفتار تند و نامناسب با آنها پرهیز کنید و سعی کنید با صبر و حوصله و درک متقابل با آنها برخورد نمایید. به یاد داشته باشید که آنها به شما نیاز دارند و نباید با رفتارهایتان باعث ناراحتی و دل‌شکستگی آنها شوید. ایده‌ای را مطرح خواهید کرد که در ابتدا با استقبال جمع روبرو نمی‌شود. اما ناامید نشوید و به جای تسلیم شدن، ایده خود را پرورش دهید و به دنبال راه‌هایی برای ارائه بهتر و متقاعد کردن دیگران باشید. از هدر دادن وقت خود در کارهای بی‌ارزش و غیرضروری پرهیز کنید و تمام تمرکز و انرژی خود را بر روی برنامه‌ها و اهداف خود معطوف کنید. به زودی از طریق یک دوست دور، خبری خوشحال‌کننده دریافت خواهید کرد که روزتان را به طور کلی تغییر خواهد داد. در مورد اشتباهی که مرتکب نشده‌اید، عذرخواهی نکنید. با شجاعت و صراحت صحبت کنید و با ارائه توضیحات لازم، سوءتفاهم‌ها را برطرف نمایید.