ادی مورفی در بازسازی «پلنگ صورتی» نقش‌آفرینی می‌کند؟

ادی مورفی در حال آماده کردن خود است، زیرا این بازیگر در حال مذاکره برای بازی در نقش بازرس کلوزو در فیلم  «پلنگ صورتی» (Pink Panther) استودیوی ام‌جی‌ام است.

بازسازی این فیلم کلاسیک توسط جف فاولر، فیلمساز «سونیک جوجه تیغی» (Sonic the Hedgehog) کارگردانی خواهد شد.

کریس برمنر فیلمنامه را می‌نویسد، در حالی که دن لین و جاناتان ایریش از کمپانی رایدبک به عنوان تهیه‌کننده در کنار لری میریش و جولی اندروز مشغول به کار هستند.

فرانچایز «پلنگ صورتی» با فیلم کمدی ۱۹۶۳ با بازی پیتر سلرز در نقش بازرس ژاک کلوزو آغاز شد. سلرز این نقش را در سال ۱۹۶۴ «یک تیر در تاریکی»، «بازگشت پلنگ صورتی» در سال ۱۹۷۵، «پلنگ صورتی دوباره ضربه می‌زند» در سال ۱۹۷۶ و «انتقام پلنگ صورتی» در سال ۱۹۷۸ ادامه داد و آلن آرکین، راجر مور و استیو مارتین نیز در این نقش بازی کرده‌اند.

ادی مورفی در بازسازی «پلنگ صورتی» نقش‌آفرینی می‌کند؟

تاکنون مجموعه‌های انیمیشنی، بازی ویدیویی و کتاب‌های زیادی در مورد «پلنگ صورتی» ساخته شده است، اما «پلنگ صورتی» در فیلم به الماسی اشاره دارد که محور اصلی یک سرقت بزرگ شده است.

اخیراً، مورفی در فیلم «شما مردم» (You People) نتفلیکس در کنار جونا هیل، لورن لندن و جولیا لوئیس دریفوس بازی کرد. این فیلم بر روی یک رابطه بین نژادی و درگیری فرهنگی متعاقب آن بین خانواده‌های سیاه‌پوست این زوج متمرکز بود.

او بیشتر به‌خاطر فیلم‌های کمدی کلاسیک و همچنین صداپیشگی در فرانچایز «شرک» (Shrek) شهرت دارد. پس از این که مورفی به طور علنی به یک فیلم اسپین‌آف ابراز علاقه کرد، ورایتی در ماه آوریل گزارش داد که کریس ملداندری، مدیرعامل ایلومینیشن، آماده این ایده است، در حالی که در حال حاضر، صداپیشگان اصلی را برای پنجمین فیلم «شرک» جمع آوری می‌کند.