چند خبر از بازیگران مشهور؛ ژاله علو به تلویزیون می‌آید

پریناز ایزدیار  به استفاده از حیوانات در یکی از آیتم‌های مسابقه «خودمونی» که شرکت‌کننده باید با چشمان بسته حیوان درون محفظه شیشه‌ای را تشخیص بدهد، انتقاد کرده است و با اشاره به شلوغی، سروصدای محیط و ترس حیوان، نوشته حیوانات ابزار نیستند.

ژاله علو از جمعه ساعت 19، بازپخش مجموعه ماندگار «روزی روزگاری» اثر امرا... احمدجو را از شبکه آی‌فیلم روی آنتن خواهد داشت. این سریال با بازی زنده‌یاد خسرو شکیبایی، مرحوم پرویز پورحسینی، محمود پاک‌نیت و محمد فیلی اولین‌بار سال 71 پخش شد.

هوتن شکیبا  پس از گذشت هشت سال از اولین حضورش در نمایش خانگی، با سریال «رهایم نکن» ساخته شهرام شاه حسینی به این مدیوم آمده. او پیشتر سال 93، زمانی که به اندازه امروز چهره مشهور و محبوبی نبود، با کمدی «ابله» در نمایش خانگی دیده شد.

بهروز شعیبی از فرداشب با فیلم «هناس» کاری از حسین دارابی به سینمای آنلاین می‌آید. این فیلم از زاویه دید شهره پیرانی همسر شهید داریوش رضایی‌نژاد، به ترور این شخصیت می‌پردازد و شعیبی نقش شهید رضایی‌نژاد را برعهده دارد. «هناس» در فیلیمو اکران می‌شود.

چند خبر از بازیگران مشهور؛ ژاله علو به تلویزیون می‌آید

حسن فتحی قصد ندارد نسخه سریالی «مست عشق» را در نوروز 1402 منتشر کند.مهران برومند تهیه‌کننده پروژه ضمن تکذیب انتشار سریال «مست عشق»، توضیح داده است که این اثر در قالب یک فیلم و پنج قسمت سریال منتشر خواهد شد.

فاطمه گودرزی برای بازی در سریال «آسوده باش» ساخته حسن حج‌گذار جلوی دوربین رفته و در این مجموعه با شهرام عبدلی، پرویز فلاحی‌پور، میرطاهر مظلومی و نفیسه روشن همبازی شده است. شهرام عبدلی مشغول بازی در این پروژه بود که دچار عارضه مغزی شد.

جواد خیابانی از امروز ساعت 18:30، در مقام مجری با برنامه «قهرمان ایران» به تلویزیون می‌آید. هدف این برنامه 20 قسمتی، انتخاب برترین ورزشکاران کشور در سال 1401 است و بهترین‌ها توسط مردم انتخاب می‌شوند. «قهرمان ایران» از شبکه سه روی آنتن می‌رود.