مردم در انتخابات مجلس به جناح بندی‌های سیاسی اعتنا نمی‌کنند

 اسدالله بادامچیان به راه‌های مشارکت بالای مردم در انتخابات پیش‌رو مجلس اشاره کرد و گفت: قطعا اگر خواسته عمومی برآورده شود؛ مردم هم در ادوار مختلف انتخابات‌ شرکت خواهند کرد.

اخبار سیاسیوی در ادامه افزود: همگان شاهد بودند که در مراسم تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی جمعیت میلیونی حضور داشتند و دلیل هم این بود که مطالبه مردم در  زمینه‌ها نظامی، دفاعی و ... عملیاتی می‌شود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: اگر در مجلس احزاب و گروه‌ها یک فهرست قوی از نمایندگان پاک، مسلط، قوی، انقلابی و کارآمد به دور از افراد افراط‌‌‌گرا و باندباز معرفی کنند و  مردم احساس امید داشته باشند که این افراد در صورت ورود به مجلس مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ... آنها را حل خواهند کرد، بدون شک مردم پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و به این فهرست رای خواهند داد.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی به راه‌های مشارکت مردم در انتخابات اشاره و تصریح کرد: مردم به دنبال انتخاب افرادی هستند که اگر کرسی‌های مجلس را تصاحب کنند به فکر حل مشکلات و پر کردن جیب مردم خواهند بود نه اینکه در فکر پیشبرد اهداف خود باشند و مردم هم این‌ها را می‌بینند و به آنها رای می‌دهند.

بادامچیان تاکید کرد: مردم در این از دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به جناح بندی‌های سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا اعتنایی نمی‌کنند و البته دیگر گوش شنوایی هم نسبت به حرف دیگران  برای اینکه به چه کسی رای بدهند، نخواهند داشت؛ چرا که مردم خودشان می‌خواهند تصمیم بگیرند.