سپاه آبروی ولایت و انقلاب را حفظ کرده است

احمد سالک ، با اشاره به سالگرد تاسیس  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک الهام الهی به قلب پاک، مخلصانه و صادقانه حضرت امام خمینی(ره) بود؛ سپاه همچنین مولود انقلاب اسلامی است و به دلیل اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرزند ملت است، از پشتیبانی وسیع ملت کشور جمهوری اسلامی ایران برخوردار است.

امروز سپاه پاسداران برخوردار از قدرت بازدارندگی در منطقه و در سطح جهان است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: به قول فرمایش حضرت امام سپاه اگر نبود، کشور و انقلاب نیز نبود؛ نکته بعد اینکه سپاه نقش آفرین در قبل از جنگ تحمیلی در کردستان، سیستان و بلوچستان، گنبد و جنگل‌ها و مسائل دیگر بود و بعد از تحمیل جنگ، 8 سال دفاع مقدس را با قدرت، اقتدار و با تکیه بر جوانان عزیزی که از 15 سال به بالا بودند، اداره کرد و امروز سپاه پاسداران برخوردار از قدرت بازدارندگی در منطقه و در سطح جهان است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نیروی عظیم سپاه پاسداران در رشته‌های نیروی زمینی، نیروی هوایی، نیروی دریایی، نیروی قدس و بسیج مستضعفان که میدان جوشش نیروهای انقلابی و جوان است به عنوان یک نیروی بزرگی در سطح کشور و تمام عرصه‌ها ورود پیدا کرده و بر اساس اصل 150 قانون اساسی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نگهبان انقلاب و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

گرفتار یک سری سران سلطه احمق و بی‌عقل در جهان هستیم

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار وسیع است، تصریح کرد: به همین دلیل سپاه یک نقش اساسی در این زمینه بر عهده دارد و نباید از آن غافل شد. تاسیس سپاه در اردیبهشت ماه سال 58 از ابتکارات حضرت امام بود و تا امروز آبروی ولایت و انقلاب را در تمام عرصه‌ها حفظ کرده است اما چه کنیم که گرفتار یک سری سران سلطه احمق و بی‌عقل در جهان هستیم که علی‌رغم تمام معاهدات بین‌المللی و قوانین بین‌المللی و دخالت در کشورهای دیگر که خلاف قوانین جهانی است، ترامپ، سازمان سپاه را تروریست مطرح می‌کند.

ترامپ ماهیت تروریست‌پروری و جنایات خود را نشان داده است

سالک اظهار داشت: ترامپ با بیان این مطلب ماهیت تروریست پروری و جنایات خود را نشان داده چراکه در تمام کشورها و ایران، جنایات آمریکا رقم خورده است؛ داعشی که تربیت کردند و عربستان هزینه آن را داد کشورهای اروپایی و امارات از آن حمایت کردند و آمریکا نیز سلاح و مهمات داد به خیال اینکه با تشکیل حکومتی به نام اسلام بتواند بر تمام کشورهای اسلامی تسلط پیدا کند.

جنایات آمریکا و اروپا گلوی خودشان را خواهد گرفت

این نماینده مردم در مجلس دهم خاطرنشان کرد: جنایتی را که آمریکا و اروپا می‌کنند حتما گلوی آنها را خواهد فشرد و شاهد این هستیم؛ اما به هر حال سپاه به عنوان یک نیروی انقلابی حاضر در تمام صحنه‌ها و نگهبان دستاوردهای انقلاب و پاسخگوی به هر نوع حرکت استکباری در منطقه و خارج از منطقه خواهد بود.