نقش‌آفرینی‌ حیاتی مجمع تشخیص مصلحت دربررسی لوایح FATF

حمید حیدری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما ، گفت: این ایام کشور روزهای سرنوشت سازی را سپری می‌کند و مجمع تشخیص مصلحت نظام می تواند یکی از حیاتی‌ترین نقش‌آفرینی‌های خود را در قبال عزت انقلابی ایران ایفا کرده و اگر واقعاً مصلحت نظام را لحاظ کند جایگاه خود را به‌عنوان نهادی مؤثر و بااهمیت تثبیت کند.

حیدری ادامه داد: در شرایط حساسی که رهبری از آن به پیچ تاریخی تعبیر کردند مصلحت نظام، انقلابی عمل کردن و انقلابی ماندن است، زیرا ایران دیگر فقط کشوری نیست که باید به فکر حل چالش‌های داخلی و محلی خود باشد، ایران امروز پناه مستضعفان و پرچم‌دار عدالت‌طلبی و آزادی‌خواهی در دنیاست، تن دادن نظام به کنوانسیون‌هایی که عزت و اقتدار ما را در دنیا دچار چالش می‌کند هزینه‌های بسیاری را به انقلاب اسلامی تحمیل خواهد کرد.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: مسئولان برای حل مسائل اقتصادی مردم باید به دنبال راه‌حل‌هایی در درون کشور باشند، زیرا چشم دوختن به معادلاتی که یک‌طرف آن دشمنان قسم‌خورده اسلام و ملت ایران هستند مانند برجام هیچ ثمری نخواهد داشت و قلب دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی را از حرکت خواهند انداخت، در ماجرای برجام تأسیسات هسته‌ای کشور تقریباً از کار افتاد ولی با تلاشی مضاعف ان شاالله به مسیر قبل از برجام بازخواهد گشت بعدازاینکه دولت از جریان لیبرال-سرمایه دار خالی شود و افراد انقلابی جایگزین شوند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما بیان کرد: موضوع عزت بین‌المللی نظام مسئله‌ای صنعتی مانند هسته‌ای نیست، که باکار مضاعف مهندسان قابل بازگشت باشد، نباید مجمع تشخیص مصلحت نظام اجازه دهد سرمایه عظیم ضد استکباری نظام که با فدا شدن هزاران شهید و داغدار شدن خانواده‌های بسیار به‌دست‌آمده است با پیوستن به چنین کنوانسیون‌هایی که هیچ تضمینی هم برای نتیجه‌بخش بودن ندارند از بین برود.

وی اضافه کرد: هدف دشمن از تحمیل چنین معاهده‌های ننگینی تضعیف جایگاه نظام در محور مقاومت و به تأخیر انداختن انقلاب اسلامی جهانی مستضعفین است. اکثر اعضای مجمع در سال‌های متمادی اهل مبارزه و جنگیدن برای انقلاب بوده‌اند و می‌دانند خلع ید فرماندهی میدان نبرد یعنی شکست، لوایح استعماری fatf موجب خلع ید جمهوری اسلامی در محور مقاومت است.

حیدری تصریح کرد: نمایندگان مجلس اگر به جای مسائل بی‌اهمیت و سخیفی همچون پیدا کردن مأمور اداره فلان یا شنیدن صحبت‌های دختری که از سهم پدرش از سفره‌ انقلاب می‌گفت به امور مربوطه و اولویت‌دار بپردازند تا خلأهای قانونی به‌سرعت برطرف شوند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما  گفت: در مسئله رصد تراکنش‌ها،ه  قانون مبارزه با پول‌شویی داخلی و سازوکارهای مربوط به آن با تلاش و کار دقیق قابل‌اجراست و فقط همت نمایندگان را کم دارد. نمایندگان باید بدانند برای چه راهی بهارستان شده‌اند، وظیفه آن‌ها نمایندگی برای مجلس نظام جمهوری اسلامی است نه جمهوری لیبرال-سرمایده داری، و اسلام ما را ملزم می‌کند به پیروی از قاعده نفی سبیل، اما متأسفانه برخی نمایندگان از اسلام فقط نام آن را علم می‌کنند و به قواعد و محکمات آن کاری ندارند.

حیدری یادآور شد: رد شدن لوایح در مجمع پایان ماجرا نیست  و جریان لیبرال-سرمایه داری به خاطر اختلاف مبانی‌ای که با تفکر حاکمیتی اسلام دارد تمام تلاش خود را برای استحاله نظام انجام خواهد داد، تا از این طریق برای خود فرصت غارت و چپاول سرمایه‌های ملی را به وجود بیاور‌د.

وی گفت: این جریان در نهایت می‌خواهد  با هر اسم و عنوانی حاکمیتی وابسته و در اختیار خود به وجود بیاورد. مردم به‌عنوان صاحبان نظام و انقلاب باید به هوش باشند و در این بزنگاه‌ها نگذارند نظام به گروگان عده‌ قلیلی سرمایه‌دار بیافتد زیرا سیاسیونی با سرمایه‌های هزارمیلیاردی با فریبنده‌ترین طرح‌ها و شعارها برای بیشتر کردن ثروت خود پا به میدان می‌گذارند و وقتی مأموریت خود را انجام دادند در هر شرایطی عرصه مسئولیت را رها خواهد کرد.