بررسی انتخاب شهردار تهران در جلسه شورای مرکزی حزب اسلامی کار

 محمد نیشابوری سخنگوی حزب اسلامی کار  با اشاره به برگزاری جلسه شورای مرکزی حزب متبوعش، اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که مطرح شد بحث انتخاب شهردار تهران بود و اخبار و اطلاعات در این زمینه مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت و دوستان و کارشناسان نظرات‌شان را در این خصوص ارائه دادند.

وی افزود: همچنین طرح اشتغالی که دولت پیگیر آن است مورد بررسی قرار گرفت و کارشناسان اقتصادی و سیاسی نظرات‌شان را گفتند. موضوع بعدی برنامه زمان‌بندی و آغاز دوره‌های آموزشی برای اعضا و کادر حزبی و افرادی که تمایل دارند بود و ظرف دو سه هفته آینده این دوره‌ها آغاز خواهد شد.

سخنگوی حزب اسلامی کار با بیان اینکه کنگره حزب را امسال برگزار می‌کنیم، گفت: طبق آئین‌نامه احتمالا اواخر آبان یا اوایل آذر کنگره برگزار می‌شود و قرار شد پیشنهاد ساز و کار و چگونگی برگزاری آن توسط شورای سیاسی ارائه شود.

نیشابوری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه زمان شورای سیاسی حزب به اتمام رسیده بود و با توجه به اینکه کنگره در آذر و آبان برگزار می‌شود، حدود پنج ماه زمان تا برگزاری کنگره هست، لذا برای اینکه دو انتخابات نزدیک به‌ هم برگزار نشود، با رای قاطع و اجماع کامل اعضای جلسه، مهلت قانونی شورای سیاسی پنج ماه تمدید شد و بعد از برگزاری کنگره انتخابات شورای سیاسی انجام و اعضای جدید انتخاب می‌شوند.