به گزارش افکارنیوز، در پی افشاگری امروز روزنامه جوان و سایت شلمچه نیوز، ابعاد تازه ای از ارتباطات محمدرضا اسدزاده در خارج از ایران روشن شده است که کمیسیون فرهنگی مجلس قرار است به آن بپردازد.

روزنامه جوان گزارشی را منتشر کرد که از روابط خارجی با عوامل ضد انقلاب این عنصر مشکوک پرده برداشت. اسدزاده که قبل از سال ۸۸ در خارج از ایران تحصیل می کرده و در بی بی سی کار می کرده است برای همکاری با ستاد فتنه به ایران آمده است.

این مدیر دولت اعتدال در لندن با ایرج امینی پسر ارشد نخست وزیر رژیم پهلوی همکاری داشته و در آنجا به سردبیری مجله ای لیبرال به نام زندگی برای ایرانیان ضد انقلاب منتشر می کرده است. این پرونده در مجلس در حال بررسی است.

شلمچه نیوز

تصویر اسدزاده با ایرج امینی پسر نخست وزیر شاه در لندن

علی شجاعی صائین، مدیر اداره کتاب وزارت ارشاد با تأکید بر عدم صدور مجوز کتاب «من این نسل» از سوی وزارت ارشاد گفت: در صورت مشاهده نسخه‌های این کتاب قطعاً اقدام به جمع‌آوری آن خواهیم کرد. شجاعی افزود: بارها درباره‌این کتاب و نویسنده‌اش به آقای صالحی هشدار داده بودم. شجاعی صائین که عضو هیئت امنای خانه کتاب است درباره اینکه چرا باید شخصی که آشکارا در کتابش به ارزش‌های بسیج و دفاع مقدس توهین می‌کند و هیچ التزامی نیز به قوانین ممیزی ندارد، به سردبیری خانه کتاب گماشته می‌شود، گفت: این مسئله را باید از معاونت فرهنگی پیگیری کنید.

مدیر خبرگزاری کتاب وزارت ارشاد دولت اعتدال همچنین در جلسه برنامه ریزی گروه های سیاسی ضد انقلاب در کشور آذربایجان - باکو شرکت داشته است. همچنین روابط پنهانی وی با محمدعلی سپانلو عضو کانون منحله نویسندگان ضد انقلاب در حال بررسی در کمیسیون فرهنگی مجلس است. حال باید پرسید چرا معاونت فرهنگی وزارت ارشاد این عنصر معلوم الحال را به عنوان مدیر یک خبرگزاری فرهنگی منصوب کرده است؟

تصویر اسدزاده در جلسه سیاسی ضد انقلاب در باکو

شلمچه نیوز

در حال سخنرانی برای عناصر ضد انقلاب در آذربایجان

شلمچه نیوز

با محمدعلی سپانلو عضو ضد انقلاب کانون منحله نویسندگان ایران