احمدی نژاد مراقب وسوسه خناسان باشد
افکارنیوز گروه سیاسی:

حجت الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز، شرایط سیاسی فعلی کشور را حساس می داند و وظیفه اصولگرایان در این شرایط را خطیرتر از همیشه. وی در گفت و گو با خبرنگار ما می گوید: اصولگرایان باید به مسائل کلان نظام فکر کنند و سلائق مختلف نباید موجب شود که وحدت و انسجام و یکپارچگی ایشان مخدوش شده و این اختلافات در دشمنان ایجاد طمع کند، لذا باید کاری بکنند که خط امام و رهبر همواره پررنگ باشد تا بتواند نظام را از گزند حوادثحفظ کند.

وی افزود: من معتقدم که به هر حال آقای احمدی نژاد اصولگراست و باید بر اساس تعهد و گفتمانی که داشته عمل کند و یک بازنگری در گذشته خود داشته و قبول کند که اعتباری که پیدا کرده است به اعتبار امام، انقلاب و رهبری بود و اگر آن گفتمان مطرح نبود بنده معتقدم که آقای احمدی نژاد جایگاهی در جامعه نداشت و یک فرد گمنامی بود و آنچه که ایشان را بالا آورد گفتمان حضرت امام، انقلاب و رهبری بود.

ابراهیمی تاکید کرد: رئیس جمهور نباید گفتمان سال ۸۴ را فراموش کند و همان گفتمان و همان راهی که پیش از این می پیمود را در آینده هم ادامه بدهند و در محدوده اصولگرای واقعی در خط امام و رهبری یعنی در چارچوب نظرات رهبری - که انصافا دنیا پذیرفته است که رهبری مدبرتر، عقلانی تر و با برنامه تر از رهبر جمهوری اسلامی فعلا در جهان وجود ندارد - حرکت کند.

این عضو جامعه روحانیت مبارز می افزاید: شخصیت بازر و ارزنده رهبری که به درستی موجب عزت و اعتبار نظام شد امروز موجب شده که ما در دست بالا در منطقه داریم و ما باید این تجربه که تبعیت از رهبری موجب عزت و اقتدار می شود را این را آویزه گوشمان داشته باشیم.

وی در پایان خاطر نشان می سازد: سران سه قوه بویژه آقای احمدی نژاد که گذشته خوبی داشته است نباید به واسطه وسوسه هایی که برخی از خناسان دارند و همچنین هوای نفس و غرور، باعث بشود که گذشته را ایشان فراموش بکند.