اسکندر مومنی: اختیارات استانداران افزایش می‌یابد

اسکندر مؤمنی عصر امروز در دیدار با آیت‌الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: طرح‌های نیمه تمام از اولویت‌های کاری دولت چهاردهم است و برخی از طرح‌ها که امکان ادامه دادن ندارند تعیین تکلیف خواهند شد.

وی با بیان اینکه طرح‌های روی زمین مانده در استان‌ها تقسیم بندی و دسته بندی شده‌اند و بر اساس اولویت‌ها طرح‌ها ادامه پیدا می‌کنند، تاکید کرد: در مورد طرح‌های جدید تا زمانی که منابع مالی آن مشخص نشده باشد طرحی آغاز نمی‌شود .

مومنی ادامه داد: زیر ساخت‌های اقامتی در قم باید تقویت شود و قم به دلیل ظرفیت‌های فرهنگی می‌تواند با تقویت امکانات اقامتی مسافران بیشتری را پذیرا باشد .

وزیر کشور در خصوص تعیین استانداران جدید افزود: تا امروز ۱۳ استاندار جدیدمنصوب شده اند و هفته‌ای ۴ یا ۵ استاندار مشخص خواهند شد و ظرف هفته‌های آینده استانداران باقی مانده روشن خواهد شد .

وزیر کشور به دستور رئیس جمهور برای افزایش اختیارات به استانداران اشاره کرد و گفت: در این زمینه با اولویت استان‌های مرزی، دولت چهاردهم اختیارات ویژه‌ای به استانداران داده و این رویه در خصوص تمام استان‌ها ادامه می‌یابد تا زمینه جذب سرمایه گذار و کار آفرین در استان‌ها فراهم شود.