سردار نقدی:  نابودی رژیم صهیونیستی قطعی است

سردار «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ کننده سپاه امروز در مراسم افتتاح ۶۲ پروژه آبرسانی در سپاه عاشورا در تبریز با بیان اینکه از همه کسانی که در اتمام پروژه آبرسانی به روستاییان عزیز مشارکت داشتند تشکر می‌کنم، اظهار داشت: طرح‌های آبرسانی به معنای اتصال روستا‌ها به منابع پایدار آب است.

وی افزود: روستا باید به عنوان موثرترین پایگاه تولیدی سرزنده بماند، نباید روستا ضعیف شود.

سردار نقدی گفت: اگر روستا ضعیف بشود، روستا‌ئیان از جمعیت مولد به جمعیت مصرف کننده در حاشیه شهرها تبدیل شود. 

معاون هماهنگ کننده سپاه همچنین در بخش دیگری از سخنان خود یاد و خاطره شهدای خدمت را گرامیداشت و تصریح کرد: تحولات منطقه ان شاالله به پایان طاغوت‌ها ختم خواهد شد. امروز دنیا بیدار شده است، ما به اجماع جهانی برای حذف رژیم صهیونیستی نزدیک می‌شویم.

وی با بیان اینکه تمام مولفه‌های قدرت استکبار از میدان دیپلماسی، تا عرصه تسلیحاتی و مالی در خدمت اسرائیل است، اما آنها درباره جبهه مقاومت که تنها بر توان خود تکیه دارد ناتوان هستند، افزود: افکار عمومی باید آگاه باشد که یک انقلاب بزرگ جهانی و راهبردی در حال وقوع است که ان شاءالله پایان آن نابودی استکبار جهانی است.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه پیروزی راهبردی محو و نابودی جبهه استکبار است، خاطرنشان کرد: نابودی رژیم صهیونیستی به رغم تمام حمایت‌های جبهه استکبار قطعی است و ان شاءالله این پیروزی راهبردی به اذن خدا و مجاهدت رزمندگان جبهه مقاومت محقق خواهد شد.

این پروژه‌ها توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا و با پشتیبانی بنیاد نیکوکاری و آب و فاضلاب استان انجام شده است.