واکنش شدید ایران به اقدام احتمالی اسرائیل

مجتبی یوسفی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در نمازجمعه تهران، گفت: مهم‌ترین بخش بیانات رهبر انقلاب بحث مشروع بودن انجام عملیات وعده صادق یک و دو طبق حق قانونی ایران و قوانین بین المللی بود.  

وی با تاکید براینکه ایران در پاسخ به جنایت‌های رژیم کودک کش فلسطین از حق مشروع خود استفاده کرد، ادامه داد: قطعا هر اقدامی از سوی رژیم جعلی صهیونیستی با واکنش شدیدتری از سوی نیرو‌های مسلح کشورمان مواجه خواهد شد.  

نماینده اهواز در مجلس به حضور میلیونی مردم در نمازجمعه اخیر تهران اشاره کرد و افزود: در جمعه نصر مردم ایران نشان دادن در برابر دشمن وحدت کلمه دارند و شاهد بودیم در این روز از همه اقشار مختلف جامعه با هر طرز تفکری در صحنه حضور داشتند که این موضوع نشان از اقتدار جمهوری اسلامی است.  

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه نماز جمعه اقتدار جریان مقاومت را به اثبات رساند، تصریح کرد: در عملیات‌های موفق نیرو‌های مسلح کشورمان علیه رژیم جعلی اسرائیل، سران رژیم صهیونیستی به پناهگاه‌ها گریخته بودند، اما رهبر انقلاب با حضور در میعادگاه نماز جمعه " وعده صادق ۳" را عملیاتی کرد.

یوسفی درباره تهدیدات اخیر سران رژیم صهیونیستی مبنی بر اقدام تلافی جویانه تاکید کرد: اگر آمریکا و رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کنند، این حق را ما داریم که بدون تعلل و شتابزدگی با برنامه ریزی و مقتدرانه جواب دندان شکن بدهیم.