نماینده مجلس: روحیه مقاومت برای مقابله با جنایت رژیم جعلی تقویت شد

« جبار کوچکی‌نژاد » نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت: اصولاً تاریخ تشیع اثبات کرده است هرگاه یکی از افراد اثرگذار در بین شیعیان به شهادت می‌رسد، مسیر پر قدرت ادامه می‌یابد و شیعیان قدرتشان افزایش پیدا می‌کند.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: ما در تاریخ جمهوری اسلامی نیز به خوبی این رویه را مشاهده می‌کنیم، وقتی شهید بهشتی و بسیاری از یارانشان توسط منافقین کوردل شهید شدند، فضای جدیدی در کشور بر علیه منافقین شکل گرفت و نظام با ثبات و دوام بیشتری به مسیر خود ادامه داد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: در مسئله شهادت سید بزرگ مقاومت نیز این رویه قطعا صادق است و حزب الله سرافراز با اقتدار بیشتری به مسیر خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: شهید سید حسن نصرالله یک شخصیت لبنانی نبود، بلکه او یک شخصیت بین‌المللی و اثرگذار برای مقاومت بود، نه تنها شیعیان بلکه اهل تسنن و بسیاری از آزادیخواهان عالم شیفته این انسان بزرگ بودند. بر این فضای جدید انسجامی بر علیه رژیم صهیونیستی شکل می‌گیرد.

کوچکی نژاد خاطرنشان کرد: قطعا انسجام نیروهای حزب الله نیز بیش از پیش خواهد شد. جمهوری اسلامی ایران نیز طبق بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه همه امکانات جهان اسلام باید برای پشتیبانی از حزب‌الله و لبنان بسیج شود، اقدام خواهد کرد و هیچ حمایتی را از حزب‌الله دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: مطابق قانون اساسی، جمهوری اسلامی ایران باید از مستضعفان و جنبش‌های آزادی بخش حمایت کند و بر این اساس شورای عالی امنیت ملی در همه تصمیمات خود به استناد این احکام قانون اساسی اقدام خواهد کرد.