چراغ سبز بایدن برای تداوم جنگ‌افروزی اسرائیل

جوبایدن رئیس جمهور آمریکا در اعتراف به همدستی آشکار این کشور در جنایات ضد بشری و جنگی رژیم صهیونیستی علیه ملتهای مظلوم غزه و لبنان گفت هیچ دولتی به اندازه دولت من به اسرائیل کمک نکرده است.

وی در ادامه با چراغ سبز به رژیم صهیونیستی برای ادامه ماجراجویی نظامی و اقدامات وحشیانه در منطقه گفت اگر به جای اسرائیلی ها بودم، درباره گزینه های دیگر برای حمله به ایران فکر می کردم.

وی افزود اسرائیل هنوز شیوه پاسخ خود به ایران را مشخص نکرده است، طی ۱۲ ساعت امروز به طور مستمر با اسرائیلی ها در تماس بودیم.

بایدن بار دیگر با نادیده گرفتن جنایات وحشیانه و ضد بشری رژیم صهیونیستی علیه ملتهای فلسطین و لبنان مدعی شد که اسرائیل حق دارد به هر حمله ای از ایران یا حزب الله یا حوثی ها(یمن) پاسخ دهد.

وی ادعا کرد کارهای زیادی برای جلوگیری از بروز جنگ در منطقه خاورمیانه انجام می دهیم.

رئیس جمهور آمریکا در اعتراف به پیامدهای هرگونه ماجراجویی رژیم صهیونیستی علیه زیرساختهای اقتصادی ایران گفت که اگر جای اسرائیلی ها بودم به گزینه دیگری غیر از حمله به تاسیسات نفتی ایران فکر می کردم.

وی بار دیگر با حمایت از جنایات صهیونیستها علیه ملتهای فلسطین و لبنان مدعی شد که حضور گروههای خارج از کنترل مانند حزب الله و حوثی ها(انصارالله) سبب دشوارتر شدن حل و فصل تنش ها می شود.

بایدن مدعی شد در حال حاضر اعمال تحریمها علیه ایران را بررسی می کنیم.