اسرائیل در بدترین وضعیت خود طی ۷۰ سال گذشته است/حمایت های تسلیحاتی و مستشاری آمریکا هیچ گونه کمکی به رژیم صهیونیستی نخواهد کرد

دکتر ابوالفضل ظهره‌ وند نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با افکارنیوز پیرامون حمله امروز حزب الله لبنان به اسرائیل  گفت:حمله حزب الله لبنان به اسرائیل بیشتر از عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر معادلات رژیم صهیونیستی را به هم ریخته است و به شهروندان اسرائیلی این نکته را اثبات کرد که رژیم صهیونیستی فاقد هرگونه توانایی اولیه برای دفاع از امنیت صهیونیست‌ها در منطقه اشغالی است.

نماینده مردم تهران،ری، شمیرانات، اسلام شهر و پردیس در ادامه تاکید کرد:بی تردید حملات حزب الله لبنان نشان داد که سطح بازدارندگی آنان در برابر اسرائیل تحت حمایت ایالات متحده آمریکا، کاملاً برابر است،بنابراین اگر چنانچه اسرائیل به اعمال جنایتکارانه خود ادامه دهد و با حمایت آمریکا اقدام به قتل، جنایت و کشتار مردم منطقه کند قطعاً شرایط وخیم‌تری خواهد داشت.

نماینده مردم در مجلس دوازدهم با بیان اینکه حمایت های تسلیحاتی و مستشاری آمریکا هیچ گونه کمکی به رژیم صهیونیستی نخواهد کرد،افزود: اسرائیل امروز در بدترین وضعیت خود طی ۷۰ سال گذشته قرار گرفته و این در شرایطی است که هنوز حمله از طرف ایران و گروه مقاومت صورت نگرفته است و در صورت حمله ایران بی تردید رژیم صهیونیستی با فروپاشی و نابودی در منطقه مواجه خواهد شد.

عضو کمیسیون ملی و امنیت خارجی در مجلس دوازدهم با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی در شرایطی نیست که توان تعیین شرایط در منطقه را داشته باشد،یادآور شد:رژیم صهیونیستی باید عاقلانه رفتار کرده و سریعا منطقه را ترک کند تا مردم را بیش از این دچار اذیت و آزار قرار ندهد.

نماینده مردم در مجلس دوازدهم در پاسخ به این سوال که تأثیر حملات امروز حزب الله در منطقه چه خواهد بود؟ اظهار داشت: تاثیر حملات حزب الله لبنان معادلاتی است که در جهان عرب مشاهده می‌کنیم،امروز کشورهای عربی و روسای سرسپرده آمریکایی آنان که گروه ائتلافی تشکیل داده بودند،نه تنها سکوت اختیار کردند،بلکه دیدند حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی را از پای درآورده است، بنده معتقدم که کشورهای حوزه خلیج فارس و دوست با اسرائیل و آمریکا باید در معادلات خود تجدید نظر کنند.

عضو کمیسیون ملی و امنیت خارجی در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً راه حل پاکسازی منطقه از وجود صهیونیست‌ها مقاومت است،بی تردید مقاومت منطقه را از تلاطمی که طی چند دهه در آن ایجاد شده نجات خواهد داد و این تنها راه بازگشت امنیت و ثبات در منطقه خاورمیانه است.