سنوار کار اسرائیل را سخت‌تر کرد

 حسین کنعانی‌مقدم کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: همه می‌دانند که ترور شهید اسماعیل هنیه با چراغ سبز آمریکا اتفاق افتاد و نتانیاهو تصور می‌کرد که با ترور فرماندهان ارشد حماس و حزب الله لبنان می‌تواند کمر محور مقاومت را بشکند، اما این محور با بروز و ظهور فرماندهان قدرتمند دیگر همچنان محکم تر از قبل به راه خود ادامه خواهد داد.

وی ادامه داد: پس از انتخاب یحیی سنوار به جای شهید هنیه حماس وحدت و انسجام بیشتری پیدا کرد و وارد مرحله جدیدی شد.

کنعانی مقدم با اشاره به سکوت مجامع بین‌المللی در برابر ترور شهید هنیه تاکید کرد: این نهادها سعی دارند تا کیان و آبروی رژیم صهیونیستی را حفظ کنند و در کنفراس سازمان همکاری های اسلامی نیز با تاکید بر آتش بس و ایجاد توافقنامه های صلح و سازش سعی دارند اسرائیل در حال سقوط را حفظ کنند.

کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به ترس رژیم صهیونیستی از یحیی سنوار گفت: این رژیم چندین بار تلاش کرده تا ایشان را ترور کند و به تعبیر برخی از شخصیتهای سیاسی صهیونیست پروژه حذف یحیی سنوار برای مقامات اسرائیلی تبدیل به یک افسانه شده است.

کنعانی مقدم تصریح کرد: حضور یحیی سنوار به عنوان رئیس دفتر سیاسی حماس کار را برای رژیم صهیونیستی بسیار سخت می‌کند چرا که آنها فکر می‌کردند که با به شهادت رساندن اسماعیل هنیه می‌توانند قدرت دیپلماسی و میدان را از حماس بگیرند که اینگونه نشد و حماس قدرتمند تر از قبل رسالت نابودی صهیونیست‌ها را ادامه خواهد داد.