قاضی‌زاده: ۹۵ درصد جوانان خواهان ازدواج هستند

 سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوره‌ی چهاردهم ظهر امروز در دانشگاه تهران طی سخنانی اظهار داشت: ورود بنده به عرصه سیاسی از دوران دانشجویی بوده و بعد هم از طریق جنبش دانشجویی به عرصه سیاسی معرفی شدم. اولین‌ باری که به‌عنوان نماینده از مشهد معرفی شدم نماینده جنبش دانشجویی بودم.

 وی افزود: به دلیل دوقطبی‌هایی که سال‌های گذشته ایجاد شده دچار افت در حوزه‌های مختلف شده‌ایم و در سال‌های اخیر فاصله طبقاتی نمود بیشتری داشته که موجب می‌شود حُسن تفاهم در جامعه از بین برود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: در چنین وضعیتی اصلی‌ترین وظیفه دولت بازسازی سرمایه اجتماعی است برای انجام این کار یا باید چهره‌های کاریزماتیک داشته باشیم؛ مانند شهید رئیسی و شهید سلیمانی که می‌توانند به‌عنوان میانجی اجتماعی وارد عرصه شوند.

قاضی‌زاده

قاضی‌زاده هاشمی گفت: در حال حاضر باید از نهادهای میانجی استفاده کنیم که بهترین نهاد برای این کار خانواده است. امروز جامعه ما یک جامعه خانواده‌محور است و 95 درصد جوانان خواهان ازدواج هستند. دولت باید در جهت تقویت نهاد خانواده بکوشد تا از این طریق سرمایه اجتماعی را افزایش دهد.

ادامه دارد...