رقبای شهید رئیسی با عینک قدرت و ثروت، موفقیت‌های دولت سیزدهم را کتمان می‌کردند

  کاظم انبارلویی گفت: شهید آیت‌الله رئیسی یک چهره ماندگار در قاب تاریخ معاصر ایران خواهد بود و اگر بخواهیم نظیری برای ایشان نام ببریم رئیس جمهور شهید اول انقلاب شهید رجایی را می‌توانیم با ایشان مقایسه کنیم.

وی افزود: با این تفاوت که آقای رجایی کمتر از ۴۰ روز توفیق خدمتگزاری داشت و ایشان و نخست وزیر شهید انقلاب شهید باهنر را ترور و انقلاب را از او محروم کردند.

این فعال رسانه‌ای عنوان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی کارنامه موفق و پرکار و پرتلاشی از خود بر جای گذاشته که می‌توانیم ابعاد فرهنگی، سیاست داخل و سیاست خارجی را در کارنامه ایشان فهرست کنیم. ایشان یک سنت و یک روش حکمرانی را به جای گذاشتند که روسای جمهور بعدی باید بر منش آیت‌الله رئیسی حرکت کنند.

رقبای شهید رئیسی با عینک قدرت و ثروت، موفقیت‌های دولت سیزدهم را کتمان می‌کردند

انبارلویی خاطرنشان کرد: شهید رئیسی مصداق بارز یک رجل مذهبی و سیاسی بود که هم مدیر و مدبر بود و هم دارای حسن سابقه بود و دارای تقوا و از همه مهمتر مومن معتقد به مبانی جمهوری اسلامی بود.

آیت‌الله رئیسی شکاف دولت و ملت و مردم و نظام را به حداقل رساند

وی با بیان اینکه ما رئیس جمهوری را از دست دادیم که فعال پرکار و آگاه به مسائل زمان بود و آینده‌ای درخشان در انتظار او بود اما اجل مهلت‌شان نداد، عنوان کرد: آیت‌الله رئیسی با شهادت خود، فصل جدیدی را در تاریخ ایران آغاز کرد که این فصل جدید از اینجا آغاز می‌شود که شکاف دولت و ملت و مردم و نظام را به حداقل رساند.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: کسانی که شانه خود را زیرا تابوت شهید رجایی و شهدای اخیر به‌خصوص وزیر خارجه فعال و پرکار دولت ایشان، امام جمعه شهید تبریز آیت‌الله آل‌هاشم و استاندار این شهر و دیگر کادر پرواز قرار دادند، پرده‌ای از چشمان مردم کنار زدند.

انبارلویی افزود: این پرده این بود که دستگاه اهریمنی دشمن و ضدانقلاب مسئولین نظام را مسئولینی ناکارآمد می‌دانستند و با تیغ «بردند و خوردند» آنها را می‌کوبیدند و مردم یکباره متوجه شدند که رئیس جمهور ما، یک رئیس جمهور ساده‌زیست و امام جمعه و استاندار ما مسئولین طراز انقلاب اسلامی بودند که حتی یک نقطه خاکستری را نمی‌توانیم در زندگی آیت‌الله شهید رئیسی و آقای امیرعبداللهیان و آل هاشم و استاندار آذربایجان شرقی که سه رده از سه لایه حکومتی قرار داشتند پیدا کرد.

مسئولین پاکدست و پاک زیستی داشتیم که دغدغه آنها تنها کمک و خدمت به مردم بود

وی تصریح کرد: مردم دیدند که ما مسئولین پاکدست و پاک زیستی داریم که فقط دغدغه کمک و خدمت به مردم را دارند. جمعیتی که در تهران، قم و مشهد و دیگر شهرهای ایران برای پاسداشت مقام و مرتبت این شهیدان به میدان آمدند در حقیقت فصل جدیدی از تاریخ ایران که اکنون در پیچ خطرناک از این تاریخ به سر می‌بریم به صحنه آمدند و در مرعا و منظر جهانیان ثابت کردند که ایران و انقلاب اسلامی حکومت مستقر و پاک دارد.

این فعال رسانه‌ای درباره هدف از عدم دیده شدن فعالیت‌های و تحرکات آیت‌الله رئیسی گفت: برخی که با عینک قدرت و ثروت به این تلاش‌ها نگاه می‌کردند نمی‌توانستند پاکی و خلوص و نوع خدمت و خدمتگزاری آیت الله رئیسی را ببیند.

انبارلویی خاطرنشان کرد: برخی هم که کمر به انهدام انقلاب اسلامی بسته‌اند از جمله منافقین، سلطنت طلب‌ها و نهضت آزادی که نسبتی با انقلاب نداشتند و دردشان این بوده است که حکمرانی و حکمرانان ایران را متهم به مسائلی کنند که بیشتر خودشان متهم به آنها هستند.

شهادت مظلومانه آیت‌الله رئیسی پرده از شبهات و سوالات برداشت

وی اضافه کرد: اما برخی از دوستان و رقبای ایشان هم بنا را بر بی‌مهری گذاشتند و البته خود آنها هم بعد از اینکه آیت‌الله رئیسی سکان ریاست جمهوری و سکان اجرای کشور را بر عهده گرفتند متوجه شدند که این مرد بزرگ جز خدمت و حل مشکلات به‌ویژه مشکلات معیشتی مردم و توسعه و پیشرفت کشور هدفی دیگری ندارد و شهادت مظلومانه آنها پرده از برخی از شبهات و سوالات برداشت.

این فعال رسانه‌ای اظهار کرد: به تعبیر رهبر انقلاب که درخصوص شهادت آیت‌الله رئیسی فرمودند دل من سوخت، این دل سوختگی در بسیاری از متدینین و علاقه‌مندان انقلاب هم ایجاد شد.

مردم در مراسم تشییع آیت‌الله رئیسی نام ایشان را جاودانه کردند

انبارلویی ادامه داد: علت استقبال و بزرگداشت، تکریم و تعظیم آیت‌الله رئیسی و یارانشان در تشییعی که دیدیم همین دل‌سوختگی و علاقه مردم بود که به میدان آمدند و نام او را در تاریخ انقلاب در کنار

نام شهید بهشتی و شهید مطهری و دیگر شهدای انقلاب به‌ویژه شهید قاسم سلیمانی جاودانه کردند.