تشییع پیکر امام مانند تشییع جنازه شهید رئیسی و شهید سلیمانی است

محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری و معاون اول شهید آیت الله رئیسی در مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی سخنرانی کرد.

وی در این مراسم گفت: .قضیه ای که برای آیت الله رییسی و همراهانش پیش آمد چیزی به ذهنم متبلور کرد: رابطه امام با مردم و رابطه مردم با امام؛ ویژگی هایی داشت که این ویژگی ها را تمام و کمال در قضیه تشییع پیکر آیت الله رییسی می‌بینیم. همه آمده بودند از هر قشری و با هر شکل و فرمی، برای امام و شهید سلیمانی هم همینطور.

دستورات مخبر در خصوص پیگیری وضعیت ابراهیم رئیسی

مخبر ادامه داد: یعنی تشییع پیکر شهید سلیمانی یا تشییع پیکر امام و شهید آیت الله رییسی را که مقایسه کنید، مشابهت ها فوق العاده است.

سرپرست ریاست جمهوری بیان کرد: ویژگی های این افراد هم همینگونه است در شهید سلیمانی همان خداباوری همان اقتدار و صلابت و همان توکل و توسل کاملا در شهید سلیمانی دیده می شود در شهید آیت الله رییسی هم دیده می شد شهید رییسی هیچ وقت دعای کمیلش قطع نمی شد دعای ندبه و سماتش هبچ گاه قطع نشد.

وی افزود: این در حالی است که رییس جمهور شده بود و با همه گرفتاری هایی که داشت به این توسلات ادامه می داد و یکی از رؤسای جمهور پر کار بود.