آینده برای جبهه مقاومت است

پنجه در پنجه شیر انداختن و حمله تروریستی به کنسولگری ایران در سوریه توسط رژیم اشغالگر قدس در روز روشن با ۶ موشک، جنایتی بزرگ و وقیحانه است که تاوان سنگینی دارد. این اقدام که در آستانه روز قدس انجام شد، برخلاف قوانین بین‌المللی است و عاملان این فاجعه باید هزینه آن را بپردازند. 

اسرائیل غاصب و همدستانش تصور می‌کنند با این اقدام وحشیانه که بر اساس قانون و عرف جهانی، حمله به خاک کشورمان است، می‌توانند به اهداف شوم و پلید خود برسند. 

   البته پس از این حمله بسیاری هم منتظر انتقام هستند. یقینا این حملات گستاخانه و دیوانه‌وار بی‌پاسخ نمی‌ماند اما همه مردم باید بدانند پاسخ جمهوری اسلامی ایران بدون برنامه، هیجانی و احساسی نیست بلکه پاسخی منطقی، قاطع و محکم است.

ایران اجازه نمی‌دهد مسببان این جنایت تروریستی در آسایش باشند و به مقاومت اسلامی خدشه‌ای وارد شود.

«وَ ما ظَلَمْناهُمْ وَ لکِنْ ظَلَمُوا أَنْفُسَهُمْ؛ ما به آنها ستم نکردیم؛ بلکه آنها خودشان بر خویشتن ستم روا داشتند». اسرائیل غاصب باید بداند با چنین جنایاتی روز مرگ و نابودی‌ خود را تسریع می‌کند و ان‌شاءالله رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار محو خواهد شد. 

آینده برای جبهه مقاومت و حامیان انقلاب اسلامی است و باور داریم روزهای روشنی در پیش است.

شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی در جهان، دستاورد مبارزه و مقاومت دلیرمردانی است که  زیر پرچم ولایت به مبارزه مشغولند. 

آینده برای جبهه مقاومت است

در حمله تروریستی رژیم سفاک، جمعی از شاگردان مکتب حاج‌قاسم همچون سردار سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی و سردار سرلشکر پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی، ۲ نفر از فرماندهان ارشد جبهه مقاومت و ۵ نفر از فعالان این عرصه به شهادت رسیدند. شهادت مزد سال‌ها تلاش آنها بود و این شهدا هم آرزوی این روز را داشتند و برای آن لحظه‌شماری می‌کردند. شهدا مزد تلاش خالصانه خود را گرفتند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی شیرازی