آمریکا نمی‌تواند خودش را از جنایات غزه تطهیر کند

محمود عباس‌زاده ، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با افکارنیوز  با اشاره به تحولات اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه و علیه ملت مظلوم فلسطین بیان کرد: رژیم صهیونیستی به‌دنبال بهانه بود تا به جنایاتش دامن بزند. اما بهتر است یادآوری کنیم که آن‌ها بعد از عملیات طوفان‌الاقصی از هم پاشیدند و کارهایی که این روزها شاهدش هستیم، یک بازی نخ‌نما برای این است که اثبات کنند کم نیاورده‌اند.

وی افزود: اما نکته این است که از روز چهارم آمریکایی‌ها فرماندهی میدان را در دست گرفتند و تاکنون نیز آن‌ها مدیریت این جنگ را داشته‌اند نطور که قطعنامه‌های سازمان ملل را وتو کردند و اجازه پایان جنگ و آتش بس نمی‌دهند.

عباس‌زاده ادامه داد: بنابراین با اطمینان می‌توان گفت که آمریکا پشت تمام این جنایات غزه است و هر کاری هم که بکنند نمی‌توانند خودشان را مبرا یا تطهیر کنند این جنایات گریبانشان را خواهد گرفت.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: جبهه مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی کار خود را پیش می‌برد. جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی همواره حرکت رو به جلو بوده و بیش از ۴۰ سال است که ریشه‌های خود را تقویت کرده و امروز ما یک قدرت هستیم نه قدرت منطقه‌ای بلکه یک قدرت جهانی.

*موجودیت رژیم صهیونیستی با عملیات طوفان‌الاقصی به خطر افتاده است

او تاکید کرد: سال‌های زیادی بود که نظام سلطه و رژیم صهیونیستی تاکید می‌کردند که باید نیل تا فرات را بگیرند می‌گفتند که ما قدرت هسته‌ای ایران را می‌گیریم‌. اما امروز در برابر یک گروه چریکی می‌گویند که جنگ ما جنگ موجودیتی است تعبیر این جمله یعنی موجودیتشان به خطر افتاده است.

آمریکا نمی‌تواند خودش را از جنایات غزه تطهیر کند

عباس زاده با اشاره به اینکه جنگ غزه برای آمریکا و اسراییل شکست است، اظهارداشت: بنابراین هر طور که حساب کنند عملیات طوفان الاقصی یک شکست بزرگ برای رژیم صهیونیستی و آمریکا است. این حادثه شروع حوادث بزرگی در جهان و منطقه خواهد بود. آن‌ها خواهند فهمید که قدرت مسلمانان و محور مقاومت بیشتر از آن است که تصور می‌کردند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درانتها خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی و سران سلطه باید بدانند دیگر نمی‌توانند با این روش‌ها به حیات خود ادامه دهند و اگر به آن پافشاری کنند قطعاً فروپاشی در خاک آمریکا اتفاق می‌افتد. لذا بهتر است که به مسیر غلط خود اصرار نورزند.