رهبر انقلاب با فرمان عفو، نقشه دشمنان برای تبدیل جوانان به آشوبگران را سد کردند

 محمدباقر قالیباف در آغاز جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، موافقت حکیمانه رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر، جلوه دیگری از رویکرد محبت آمیز و پدرانه ایشان با فرزندان خود را به نمایش گذاشت.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: ایشان از ابتدای این حوادث، حساب افرادی که هیجان زده شده و فریب خوردند را از سازمان‌دهندگان آشوب جدا کردند و با محبت اخیر خویش، ضمن تاکید عملی بر این رویکرد، نقشی بی بدیل در ترمیم اجتماعی و احیاء اتحاد و همدلی ملی ایفا کردند.

رییس قوه مقننه در ادامه تاکید کرد: موافقت رهبر حکیم انقلاب با این عفو از موضع قدرت اسلامی که سیره پیامبران و ائمه اطهار است، نقشه دشمنان برای تبدیل جوانان و نوجوانان معترض و فریب خورده به آشوبگران سازمان یافته را سد کرد.

وی یادآور شد: بر همه ما مسئولان واجب است، که با تاسی از رویکرد ایشان، ترمیم اجتماعی را سرلوحه کار خویش قرار دهند و با مواضع و رفتار محبت آمیز خود اجازه ندهند که دشمنان و آشوب گران سازمان یافته، مانع از احیای اتحاد ملی شوند.

رهبر انقلاب با فرمان عفو، نقشه دشمنان برای تبدیل جوانان به آشوبگران را سد کردند

قالیباف در ادامه به وقوع زلزله در ترکیه و سوریه اشاره کرد و افزود: به نمایندگی از ملت نوع دوست ایران با تمام افراد حادثه دیده از زلزله مهیب ترکیه و سوریه ابراز همدردی عمیق کرده و به ملت مسلمان ترکیه و سوریه بابت مصیبت جانباختگان شماری از هوادارانشان تسلیت می‌گویم.

به گزارش ایرنا، روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد ماه رجب با عفو و تخفیف مجازات دهها هزار نفر متهمان و محکومان حوادث اخیر موافقت کردند.