رییس جمهور منتخب به مردم وعده های دروغین نداد

مهرداد ویس کرمی ، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با افکارنیوز بابیان اولویت‌های دولت سیزدهم بیان کرد: در فرصت باقی‌مانده تا شروع دولت بعدی زمان مناسبی برای آیت‌الله رئیسی است تا به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و غیرضروری یک آسیب‌شناسی جدی انجام دهد و مشکلات و ناکامی‌های دولت قبل و علت این ناکامی‌ها را لیست کند.

او افزود: می‌توان بعد از آسیب‌شناسی افرادی که می‌توانند در تحقق این مسیر کمک کنند را صرف‌نظر از موضوعات جناحی و سیاسی و سهم خواهی، یک کابینه قوی و کارآمد بر اساس اهداف دولت طرح‌ریزی کنند.

ویس کرمی تأکید کرد: موضوع مهم بعدی اولویت‌بندی مسائل است که هم‌اکنون اولویت‌های اصلی کشور چه مواردی است و وقت و انرژی خودمان را روی مسائل دیگری که اولویت ندارند هدر ندهیم تا مشکلات اصلی همچنان پابرجا نماند.

این نماینده مجلس گفت: به نظر بنده با شناخت ضعف‌های موجود و پیدا کردن اولویت‌ها، اهداف کلان دولت مشخص شود و باید افرادی که برای حل این موضوعات کارآمد هستند را در دولت بعدی انتخاب کنیم.

*آیت‌الله رئیسی مدیون هیچ جریان سیاسی نیست

وی تصریح کرد: مزیت آیت‌الله رئیسی این است که مدیون هیچ جریان سیاسی در کشور برای رأی آوردن نیست و توده مردم بر اساس شناخت به عنوان یک شخص سالم و اخلاقی به او رأی دادند و می‌توانم به جرئت بگویم یکی از پاک‌ترین رأی‌های ریاست جمهوری بعد از انقلاب اسلامی در سبد رأی او ریخته شده است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس در انتها بیان کرد: آیت‌الله رئیسی در انتخابات نه بداخلاقی کرد و نه دیگران را تخریب کرد. او وعده‌های دروغی به مردم نداد و این رویکرد، یک ظرفیت خوب برای دولت آتی است که مردم امیدوار هستیم در مدیریت دولت هم همین مختصات رعایت شود و بر اساس حل مشکلات کشور کابینه دولت تشکیل شود.