قرارداد پروژه عظیم "سبزه میدان" زنجان فسخ شد

عباس راشاد در گفت و گو با مهرزنجان ،افزود: قضیه از این قرار است که شرکتی به اسم کهن دژ آمده و با شهرداری قرارداد بسته و این شرکت بنا به هر دلیل به قرارداد خود عمل نکرده و شهرداری آمده این قرارداد را فسخ کرده ولی فعلا خلع ید نشده است.

وی اظهار داشت: متاسفانه به علت برخی از نفوذهایی که از طریق برخی از مدیران استانی وجود دارد ، قصد دارند یک مشکلی بسیار بزرگ برای شهروندان زنجانی ایجاد کنند.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان تصریح کرد:در مرکز شهر می خواهند گودال 2 هزار متری به عمق 14 متر بکنند و همینطوری رها کنند به امید اینکه روزی سرمایه گذار پیدا خواهد شد .

راشاد با بیان اینکه من از نشریات می خواهم به این قضیه ورود پیدا کنند، گفت: اگر این گودال بزرگ 2 هزار متری به عمق 14 متر درمرکز زنجان کنده شد واقعا یک چیز وحشت ناکی در شهر اتفاق خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه اینها مدعی هستند روزی سرمایه کذار پیدا خواهد شد و در آنجا سرمایه گذاری خواهد کرد، گفت: یقین داشته باشید ما الان سرمایه گذار نداریم.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه قرارداد پروژه بزرگ سبزه میدان فسخ شد، گفت: فعلا خلع ید نشده است و بایداز طریق دادگاه خلع ید بشود.

وی ادامه داد : چون شرکت کهن دژ با یکی از مسئولین در ارتباط بوده، عوض حل مشکل آن را پیچیده تر می کنند.

راشاد گفت چون این شرکت مسئله استانی آورده بود و برای اینکه مسئله را پیچیده کند تا مردم حواسشان به چیزهای دیگر پرت شود، الان گودال را خاک برداری می کنند .

وی گفت: مرکز شهر به این شکل که به هم ریخته است مردم را دچار مشکل خواهد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان تصریح کرد: شرکت به تعهدات خود عمل نکرد و گفت من نمی توانم سرمایه گذاری کنم فلذا شهرداری قرار داد را فسخ کرد.

وی ادامه داد: فلذا شهرداری چون پول ندارد رفته با بنیاد مسکن یک قرارداد 800 میلیون تومانی بسته که در شورا رای نیاورده و برنامه شهرداری این است که می خواهد یک گودال بزرگ بیش از 2 هزار متر در سبزه میدان بکند به امید روزی که سرمایه گذار پیدا شود.

راشاد ضمن انتقاد از این قرارداد گفت: اگر سرمایه گذار پیدا شود خودش سبزه میدان را می کند و خودش هم پارکینگ طبقاتی درست میکند و لزومی ندارد شهرداری این گودال را در مرکز شهر بکند و این کار درست نیست زیرا مرکز شهر خاک آلود خواهد شد.

گفتنی است مراسم رو نمایی از طرح برتر پروژه عظیم سبزه میدان زنجان خردادماه سال 1394 در کارخانه کبریت برگزار و طرح برتر رونمایی شد.

قرارداد پروژه عظیم سبزه میدان زنجان فسخ شد/ ناکارآمدی کوهن دژ، بنیاد مسکن را به فکر گودال 2 هزار متری انداخت

مصطفی مهدیزاده در آیین رونمایی از طرح منتخب پروژه سبزه‌میدان زنجان محدوده پروژه را بین 8.5 تا 9 هکتار عنوان کرد و اظهار داشت: پروژه سبزه‌میدان در 125 هزار مترمربع اجرا می‌شود.