امکانات شهرداری رودبارقصران متناسب با تعداد جمعیت نیست

یکی از شهروندان ساکن اوشان و فشم گفت: خدمات شهری و نظافت و جمع آوری زباله در این منطقه مناسب نیست.

به گزارش افکارخبر، احمدی با بیان این مطلب اظهار کرد: اینکه یک  مکانی را به عنوان ناحیه شهری و خدمات شهری  تاسیس کنند اصلا کافی نیست زیرا شهردار و مسوولان این اداره باید نظارت دقیق بر نحوه عملکرد نیروها داشته باشند.

وی افزود: لواسان وسعت چند برابری به نسبت اوشان دارد اما خدمات رسانی هشری در آنجا بسیار مطلوب است .

وی تصریح کرد: متاسفانه وضعیت خدمات رسانی و جمع آوری زباله در اوشان اصلا مناسب نیست و آخر هفته ها شاهد زباله های فراوان در منطقه هستیم.

این شهروند اظهار کرد: از شهردار اوشان، فشم و میگون تقاضا داریم بر نحوه عملکرد نیروهای شهرداری نظارت بیشتری داشته و نسبت به جمع آوری و نظافت کوچه ها و خیابان ها دستورات لازم را صادر کند.

سفر هفتگی 300هزار نفر به اوشان

شهردار اوشان، فشم، میگون درباره گلایه این شهروند گفت: شهر ما دارای 8هزار نفر جمعیت است و امکانات آن متناسب با این جمعیت و حداکثر برای 10 تا 15 هزار نفر برنامه ریزی شده است.

سعید علی بخشی افزود: معمولا پنج شنبه و جمعه هر هفته شاهد سفر 300 تا 400هزار نفر از شهروندان به این منطقه هستیم بنابراین میزان تولید زباله چند برابر می شود.

وی بیان کرد: به طور معمول روزانه یک بار نسبت به جمع آوری زباله ها اقدام می شود که در آخر هر هفته این کار در 7 نوبت انجام می شود  و باید توجه کرد و با حدود 100پرسنل شهرداری امکان خدمات رسانی به 300هزار نفر وجود ندارد اما ما تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر انجام می دهیم.

وی عنوان کرد: برای خدمات رسانی بهتر دو دستگاه خودرو خریداری کرده ایم که خوشبختانه در دو هفته اخیر جمع آوری زباله در آخرهفته ها با سرعت بیشتری انجام شده است.

علی بخشی خاطر نشان کرد: از تمام انتقادات سازنده استقبال می کنیم.

وی تصریح کرد: بنده به عنوان کسی که 18 سال در شهرداری مشغول خدمت بوده و ساکن و بومی این منطقه هستم؛ نیازهای مردم را می شناسم و اگر گلایه ای وجود داشته باشد حق را به مردم می دهم و اعتقاد دارم نقد سازنده حق همشهریانم است.

 

مهرنوش حیدری