انتقاد زهاوا گالون از سیاست‌های نتانیاهو

زهاوا گالون، رئیس حزب مرتز رژیم صهیونیستی، ضمن انتقاد از سیاست‌های نخست وزیر این رژیم، وی را به اتخاذ تصمیمات غیر مسئولانه متهم کرد. 

 

وی در سخنان خود در کنفرانس احزاب چپ گرا، ضمن انتقاد از سیاست‌های غیر مسئولانه نخست وزیر این رژیم، وی را شخصی شکست خورده دانست. 

 

گالون افزود: اقدامات و سیاست‌های استراتژیک نتانیاهو کاملا بی‌نتیجه و نمره آن صفر است، بنابراین نخست وزیر اسرائیل مردی کاملا شکست خورده است. 

 

رئیس حزب مرتز رژیم اشغالگر قدس در ادامه اظهارت خود هشدار داد در روزهای اخیر اخباری مبنی بر احتمال فروپاشی تشکیلات خودگردان فلسطین منتشر شد، اما تل آویو نسبت به این موضوع واکنشی نشان نداد، در حالی که فروپاشی تشکیلات خودگردان به ضرر اسرائیل است و به امنیت آن لطمه می‌زند. 

 

گالون گفت در صورت فروپاشی تشکیلات خودگردان فلسطین، گروه‌های مسلح فلسطینی جایگزین این تشکیلات خواهد شد و این گروه‌ها که به گفته وی گروه‌های تندرو هستند، به امنیت رژیم صهیونیستی ضربه خواهند زد. 

 

رئیس حزب مرتز رژیم اشغالگر قدس در پایان تاکید کرد آنچه در حال حاضر رخ می‌دهد، ثابت می‌کند که نتانیاهو سیاست‌های غیرمسئولانه‌ای را اتخاذ می‌کند و از اتخاذ تصمیمات شجاعانه برای تغییر افق سیاسی ناتوان است و می‌خواهد «رویای بزرگ اسرائیل» را در راه کسب رضایت راستگرایان از بین ببرد.