کشتار جدید جنگنده‌های سعودی در صنعا + تصاویر

به گزارشافکارخبر،منابع محلی یمن اعلام کردند: جنگنده‌های عربستان سعودی از شب گذشته تا به امروز شنبه مناطق مختلف صنعا را هدف حملات شدید خود قرار دادند که بر اثر آن تعداد زیادی از شهروندان یمنی به شهادت رسیدند.

منابع خبری گزارش دادند که جنگنده‌های عربستان سعودی از اولین ساعات امروز شنبه صنعا پایتخت یمن را بیش از ۲۰ بار بمباران کردند.

همچنین برخی از منابع یمنی اعلام کردند که عربستان سعودی طی دو روز گذشته از بمب های جدید در بمباران روستاهای صعده استفاده کرده است که بعد از انفجار گازهای سمی از آن متساعد شده و باعثانتشار بیماری‌های مسری می‌شود.

شبکه خبری المنار گزارش داد که در حمله جنگنده‌های سعودی به منطقه قدیمی صنعا ۱۱ تن به شهادت رسیدند که ۶ تن از آنها زن، ۴ نفر کودک بوده است.

جدیدترین آمار قربانیان تجاوز عربستان به یمن؛ ۵۴۱۲ شهید و ۱۳ هزار زخمی

سخنگوی رسمی وزارت بهداشت یمن اعلام کرد: تعداد قربانیان تجاوزات پیوسته عربستان به یمن به ۵۴۱۲ نفر شهید رسیده است که ۱۶۰۳ نفر از آنها کودک و ۱۲۵۸ نفر، زن هستند.

شلیک ۷۴ موشک و گلوله توپ به مواضع نظامی عربستان در جازان

ارتش یمن و کمیته‌های مردمی این کشور ۳۹ گلوله توپ به مواضع العراض و المجمع العسکری واقع در جنوب عربستان شلیک کردند که بر اثر آن تعدادی از نیروهای سعودی کشته یا زخمی شدند.

همچنین منابع یمنی، گزارش دادند که کمیته‌های مردمی یمن یک دستگاه تانک عربستان از نوع برادلی را در روستای قوی در جازان منهدم و ۱۰ موشک نیز به سمت موضع القرن المروه واقع در همین منطقه شلیک کردند و مواضع الردیف و مشقف و جبل الدود را در با ۲۵ گلوله توپ هدف قرار دادند.