" اعتراف کثیف " کریستین امانپور

به گزارش افکارنیوز، کریستین امانپور که در جریان فتنه ۸۸ به موضع گیری های علنی ضد ایرانی می پرداخت در اعتراض به انتشار مصاحبه اش با روزنامه " تقویم " چاپ ترکیه در یکی از شبکه های اجتماعی به اظهارنظر در این باره پرداخته است.

روزنامه " تقویم " در تاریخ ۱۸ ژوئن(۲۸ خرداد) متن مصاحبه خود با امانپور را تحت عنوان " اعتراف کثیف " متتشر کرده است. امانپور در این مصاحبه اعتراف کرده است که وی و سایر خبرنگاران همانند او " برای پول هر کاری را انجام می دهند. "

امانپور نیز با اظهار خشم از چاپ این مصاحبه توسط روزنامه تقویم در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشته است " شرم و ننگ بر شما. شما مصاحبه ای جعلی را منتشر کرده اید. "

وی مدعی شده که این مصاحبه روزنامه ترکی به منظور تلافی گزارش های " سی ان ان " در مورد حوادثو اعتراضات پارک گزی آن را منتشر کرده است. اخیرا نیز " رجب طیب اردوغان " نخست وزیر ترکیه از نوع موضع گیری و بازتاب اخبار حوادثترکیه توسط رسانه های غربی بخصوص سی ان ان انتقاد کرده بود.

در بخشي از اين گزارش امانپور اعتراف کرده که روزنامه نگاران و خبرنگاران آمريکايي از سوي "لابي هاي توليد نوشيدني هاي الکلي، شرکت هاي نفتي و دارويي و لابي هاي عظيم مالي تهديد مي شوند." در واکنش به اظهارنظر امانپور مصاحبه کننده اين گزارش در يکي از شبکه هاي اجتماعي صحت اين مصاحبه را تاييد کرده و اظهار داشته که حاضر به پاسخگويي در اين باره به امانپور است.