پیام تبریک رهبر چین به مناسبت برگزاری مجمع زنان سازمان همکاری شانگهای

به گزارش بخش خاورمیانه رادیو و تلویزیون چین CMG شی جین پینگ، رئیس جمهوری خلق چین در پیامی برگزاری مجمع زنان سازمان همکاری شانگهای را تبریک گفت.

شی جین پینگ در این پیام خاطرنشان کرد: زنان مروجان مهم تمدن بشری و پیشرفت اجتماعی هستند و به دستاوردهایی خارق‌العاده‌ در همه عرصه‌های زندگی دست یافته اند. پس از برگزاری مجمع زنان سازمان همکاری شانگهای، زنان کشورهای عضو این سازمان با پافشاری بر "روحیه شانگهای"، برای ساختن یک جامعه با سرنوشت مشترک نزدیکتر میان کشورهای سازمان همکاری سهم خود را ادا کرده اند. امیدوارم این مجمع با ادامه نقش مثبت خود برای ترویج برقراری ارتباطات بین مردم کشورها، انگیزه‌های تازه به تقویت ارتباطات انسانی سازمان همکاری شانگهای تزریق کند. چین مایل است به اتفاق تمام طرف‌ها برای ارتقای نوآوری علمی و فناوری و توسعه اهداف زنان از طریق توانمندسازی دیجیتالی و ساخت خانواده زیباتر سازمان همکاری شانگهای تلاش کند.

مجمع زنان سازمان همکاری شانگهای یازدهم سپتامبر با موضوع "توانمندسازی دیجیتالی و مشارکت زنان در اقتصاد" توسط فدراسیون زنان چین، کمیسیون همکاری، دوستی و حسن همجواری سازمان همکاری شانگهای، دولت استان شاندونگ و دبیرخانه سازمان همکاری شانگهای افتتاح شد.