درخواست ضد اسرائیلی «الازهر»

در بیانیه الازهر مصر آمده است: ما نسبت به طرح صهیونیستی برای سلب مالکیت کرانه باختری و یهودی‌سازی نمادهای آن هشدار می‌دهیم.

الازهر مصر همچنین تاکید کرد: ما از جهان اسلام می‌خواهیم که کارزار تحریم کالاهای تولید رژیم صهیونیستی را در حمایت از ملت فلسطین، مسجد الاقصی و شهر قدس اشغالی و پاسخ به تجاوزات به برادران فلسطینی فعال کنند.

این بیانیه پس از آن صادر شد که ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی امروز برای چندمین روز متوالی به مناطق مختلف کرانه باختری و به ویژه شهر و اردوگاه «جنین» یورش برد و اقدام به ویرانی و تخریب و کشتار فلسطینی‌ها کرد.

طبق اعلام وزارت بهداشت فلسطین، طی حملات روزهای گذشته رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه ده‌ها فلسطینی شهید و زخمی شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین طی این مدت، اقدام به بازداشت ده‌ها فلسطینی و همچنین تخریب زیرساخت‌ها و خانه‌های فلسطینی‌ها در کرانه باختری کرده است.

با آغاز عملیات طوفان الاقصی، ارتش رژیم صهیونیستی نیز حملات خود به مناطق مختلف کرانه باختری را تشدید کرده و در مقابل، مبارزان و جوانان فلسطینی نیز عملیات‌هایی را در پاسخ به جنایت‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی انجام داده‌اند.