هشدار جدی مقاومت فلسطین به انگلیس

 این منبع به رسانه ها اعلام کرد، همکاری انگلیس در فراهم کردن اطلاعات در کنار ایالات متحده در جنگ علیه غزه، همچنان ادامه دارد. او از لندن خواست همکاری اطلاعاتی خود با اشغالگران در نسل کشی متوقف کند.

پیش از این یک روزنامه تحقیقی انگلیسی در اوایل سال جاری میلادی گزارش داد، نیروی هوایی انگلیس ۵۰ پرواز شناسایی بر فراز آسمان نوار غزه برای ارائه اطلاعات به رژیم صهیونیستی انجام داده است.

هشدار مقاومت به انگلیس درباره همکاری اطلاعاتی با رژیم صهیونیستی

روزنامه انگلیسی "دکلاسیفاید یوکی" (Declassified UK) " که متخصص انجام تحقیقات در مورد کار نهادهای نظامی و اطلاعاتی است، در گزارشی نوشت، هواپیماها از پایگاه هوایی آکراتاری انگلیس مستقر در قبرس جنوبی (یونانی نشین) برخاسته و دهها سورتی پرواز را بر فراز آسمان غزه انجام دادند.

این روزنامه گزارش نوشت، ارتش انگلیس از هواپیمای (Shadow R۱) در پروازهای هوایی خود استفاده می کند که برای شناسایی و مراقبت استفاده می شود. اولین پروازها بر فراز غزه در ۳ دسامبر آغاز شد و آنها ۳ پرواز را در ۳ ژانویه انجام دادند که هر کدام ش ۶ ساعت به طول انجامید.

هشدار مقاومت به انگلیس درباره همکاری اطلاعاتی با رژیم صهیونیستی

وزارت دفاع انگلیس در بیانیه‌ای در سوم دسامبر سال گذشته اعلام کرد، پروازهای شناسایی بر فراز غزه "به منظور ارائه اطلاعات به اسرائیل با هدف حمایت از روند نجات اسرا در غزه» انجام شده است.

روزنامه های آمریکایی در ۹ ژوئن گزارش دادند که ایالات متحده و انگلیس برای بازگرداندن چهار اسیر صهیونیست از غزه به ارتش اشغالگر کمک کردند.

نیویورک تایمز، واشنگتن پست و وال استریت ژورنال گزارش دادند، تیم هایی برای گردآوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات از آمریکا و انگلیس در طول جنگ علیه غزه فعالیت می کنند و پیش از عملیات آزادی اسرای صهیونیست، اطلاعاتی را در اختیار ارتش رژیم اشغالگر قرار دادند.