حمله صهیونیست‌ها به وزیر تندرو کابینه نتانیاهو

 تظاهرات کنندگان صهیونیست پس از اطلاع از حضور ایتمار بن گویر در پمپ بنزینی در شهرک کاحال واقع در شمال فلسطین اشغالی، راه را بستند.

بر اساس این گزارش، تظاهرات کنندگان بن گویر را یک تروریست خرابکار توصیف کردند که با طرفدارانش در حال نابودی این رژیم است و گفتند که او نیاز به روان درمانی دارد.

صهیونیست‌ها در حالی راه را به روی بن گویر بستند که به گفته آنها کابینه بنیامین نتانیاهو پس از گذشت بیش از ۱۰ هنوز نتوانسته است کاری برای آنها و اسرای صهیونیستی انجام دهد و هزاران شهرک نشین از بیم حملات حزب الله لبنان این شهرک‌ها را ترک کرده و آواره شده‌اند.

شهرک نشینان صهیونیست بن گویر و دیگر وزرای کابینه رژیم صهیونیستی به همراه نتانیاهو را مسبب وضعیت فعلی خود می‌دانند که با برقراری آتش بس در غزه مخالف هستند.

به گزارش ایرنا، با گذشت بیش از ۱۰ ماه از عملیات طوفان الاقصی و اسارت شماری از صهیونیست‌ها به دست مقاومت فلسطین در نوار غزه، این رژیم با وجود تجاوز گسترده به این منطقه نه تنها نتوانسته اسرای مذکور را آزاد کند، بلکه شمار زیادی از آنها در حملات هوایی و توپخانه‌ای این رژیم به مناطق مختلف نوار غزه کشته شده‌اند، موضوعی که باعث اختلاف بین وزاری تندرو کابینه و مقام‌های امنیتی و نظامی که خواستار توقف جنگ هستند، شده است.