گالانت: به جنگ در غزه ادامه می‌دهیم

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این باره گفت: به جنگ ادامه می دهیم تا حماس نتواند توان نظامی خود را بازسازی کند.

وی مدعی شد: جنگ در رفح بسیار مهم است و ما موفق به بستن گذرگاه رفح و مسدود کردن تونل‌ها شده‌ایم.

گالانت در ادامه در تقلا برای سرپوش گذاشتن بر تلفات و خسارات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه ادعا کرد: حماس ضربه سنگینی دریافت کرده است و قادر به بازیابی قدرت خود نیست.

پیش از این نیز « بنیامین نتانیاهو » نخست وزیر تندروی رژیم صهیونیستی بر ادامه جنگ در غزه تاکید کرده بود.

این اظهارات درحالی بیان می‌شود که ارتش رژیم صهیونیستی همچنان پس از حدود ۹ ماه از آغاز حمله به غزه، ضربات سنگینی را از رزمندگان مقاومت دریافت می‌کند.

با گذشت ۲۶۸ روز از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

گالانت: به جنگ در غزه ادامه می‌دهیم

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از حدود ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.