افشای سفر مخفیانه ژنرال ارشد آمریکایی به اراضی اشغالی

  رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه از سفر رسمی ژنرال مایکل اریک کورلا، فرمانده فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) را طی پایان هفته گذشته برای گفتگو در مورد تحولات غزه و منطقه مرزی لبنان خبر داد.

براساس گزارش القدس العربی، سفر کوریلا همزمان با تاریخ اجرای حملات رژیم صهیونیستی به اردوگاه النصیرات بود که به گفته این رژیم منجر به آزادی ۴ تن از اسرای خود در روز شنبه گذشته شد.

آویچای آدرایی، سخنگوی ارتش اشغالگر، در پلتفرم ایکس نوشت که ژنرال کوریلا در آخر هفته برای یک دیدار رسمی وارد اراضی اشغالی شد و میهمان هرزی هالوی، رئیس ستاد ارتش بود. او مدعی شد: فرماندهان دو کشور ارزیابی از وضعیت عملیاتی، چالش‌های منطقه‌ای اخیر، تقویت مشارکت راهبردی در مقابله با تهدید ایران و همچنین تحولات در مرز‌های شمالی و منطقه غزه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه خود برنامه سفر فرمانده ستاد مرکزی آمریکا را مشخص نکرده است. اما این سفر مخفیانه یک روز قبل از انجام عملیات رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات بوده است.

بر اساس آنچه دفتر رسانه‌های دولتی در غزه اعلام کرد، شنبه گذشته در قتل عام نیرو‌های اشغالگر پس از حمله توپخانه‌ای و هوایی خشونت آمیز به اردوگاه النصیرات، ۲۷۴ فلسطینی شهید و بیش از ۶۹۸ نفر دیگر زخمی شدند.