پهپادهای حزب‌الله از موشک هم خطرناک‌تر هستند

 رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که «بنیامین نتانیاهو » نخست وزیر رژیم اسرائیل ، «یوآو گالانت» وزیر جنگ و «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد کل ارتش این رژیم به همراه کابینه در غزه غرق شده‌ و شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شمال و جنوب به ویرانه تبدیل شده‌اند.

این رسانه‌ها افزودند که از زمان روی کار آمدن کابینه، صهیونیست ها در خطرناک‌ترین وضعیت سیاسی و نظامی زندگی می‌کنند و کابینه حاکم به دلیل جنایت‌ها و بی‌توجهی‌ هایش باید محاکمه شود.

منابع صهیونیستی همچنین گزارش دادند که حزب الله یکشنبه شب با شلیک پهپاد در ایجاد نگرانی میان ۲۰۰ هزار صهیونیست در عکا و هکریوت موفق بود.

این منابع تاکید کردند: پهپادها ی حزب الله زمانی که از خط مرزی می‌گذرند، خطرناک‌تر از موشک می‌شوند، به این دلیل که با دقت هر نقطه‌ای را که بخواهند مورد اصابت قرار می‌دهند.

 با گذشت بیش از ۸ ماه از جنگ علیه نوار غزه، صهیونیست‌ها هنوز نتوانسته‌اند اهداف اعلامی خود را محقق کنند و این امر منجر به اختلافات داخلی در رژیم صهیونیستی شده است.

در آخرین تحول در این راستا یکشنبه شب «گادی آیزنکوت» و «بنی گانتس» دو عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی از سمت خود استعفا کردند.

پهپادهای حزب‌الله از موشک هم خطرناک‌تر هستند

امروز نیز منابع خبری از استعفای سومین عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی خبر دادند.

پایگاه خبری «الخلیج آنلاین» در این باره نوشت: «حیلی تروبیر» از حزب «اتحاد» از کابینه جنگ رژیم اسرائیل استعفا داد تا سومین نفر بعد از گانتس و آیزنکوت باشد که از این کابینه استعفا می کند.

حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.