تبلیغات جذب نیرو برای ارتش رژیم صهیونیستی در واتس‌آپ

 رسانه‌های رژیم صهیونیستی از گسترش انتقادات از ارتش اسرائیل در سایه ادامه جنگ در نوار غزه و ناتوانی در برابر حزب الله لبنان در شمال و موشک‌های شلیک شده از طرف یمن و عراق خبر داده و نوشتند که به نظر می‌رسد ارتش اسرائیل نمی‌خواهد از شکست‌های هفتم اکتبر درس بگیرد.

این رسانه‌ها تاکید کردند که فرهنگ ساختاری ارتش اسرائیل با اختلال همراه بوده و انتقال اطلاعات به اسرائیلی‌ها به صورت شفاف دنبال نمی‌شود. علاوه بر اینکه فعالیت‌های ارتش در شمال و جنوب سرزمین‌های اشغالی بدون هیچ افق سیاسی دنبال می‌شود.

گزارش مذکور رفتارهای ارتش را جنجال برانگیز و پر هرج و مرج توصیف و تاکید کرد که این نوع رفتارها را می‌توان در ارتش ذخیره اسرائیل نیز مشاهده کرد. نظامیان و فرماندهان ارتش هر طور که خودشان می‌خواهند رفتار می‌کنند و تحقیقات انجام شده در خصوص حوادث خطرناک نیز کاملاً سطحی است و در بسیاری از موارد، رسوایی‌های مربوط به ارتش در غزه و مناطق دیگر اطلاع رسانی نمی‌شود.

رسانه‌های اسرائیلی تاکید دارند که ارتش اسرائیل واقعیت را به جامعه صهیونیستی نمی‌گوید و به همین علت جذب نیرو در ارتش اسرائیل با مشکل عمده‌ای مواجه شده است، تا جایی که برخی گروه‌های داخلی از نیروهای ذخیره ارتش اقدام به تبلیغات در فضای رسانه‌ای واتس‌آپ جهت جذب نیرو در ارتش می کنند تا بتوانند معضل کمبود نیرو را جبران کنند.

این رسانه‌ها تاکید دارند که روند درگیری‌ها در غزه ناامید کننده است و انتظار هیچ پیروزی مطلقی در رفح وجود ندارد و احساس اسرائیلیی‌ها این است که همه چیز از هم پاشیده است.

تبلیغات جذب نیرو برای ارتش رژیم صهیونیستی در واتس‌آپ

این گزارش به شرایط شمال سرزمین‌های اشغالی نیز اشاره و تصریح کردند که اوضاع در جبهه شمالی نیز بهتر از این نیست، بلکه بسیار بدتر است.

این رسانه‌ها در تشریح بیشتر اوضاع جبهه شمالی می‌افزایند که ارتش اسرائیل هیچ راه حلی برای پهپادهای حزب‌الله که در ارتفاع پایین پرواز می‌کنند، ندارند. این در حالی است که حمله به لبنان نیز می‌تواند فاجعه‌ای را برای اسرائیل رقم بزند.