آمار شوکه کننده از غزه

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه ظهر سه شنبه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۷ جنایت دیگر را در حق فلسطینیان در این باریک مرتکب شده است. این وزارتخانه افزود که در حملات ۲۴ ساعت گذشته به نوار غزه ۷۱ فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۸۲ نفر هم زخمی شدند. براین اساس در ۲۴ ساعت منتهی به روز دوشنبه، در هر ساعت حدود ۳ نفر در غزه بر اثر حملات اشغالگران جان خود را از دست داده و به شهادت رسیده‌اند.

با شهادت این افراد شمار شهدای جنگ علیه غزه تا این لحظه به ۳۶۵۵۰ نفر و شمار مجروحان نیز به ۸۲۹۵۹ نفر افزایش یافت. هنوز هزاران نفر در نوار غزه مفقود و زیر آوار هستند.

آمار شوکه کننده از غزه

از سوی دیگر، همزمان با طولانی شدن جنگ در غزه، یکی از فرماندهان سابق ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که ارتش این رژیم حتی در صورت طولانی شدن جنگ، باز هم قادر به نابودی حماس نخواهد بود. «ژنرال اسحاق بریک» در گفتگو با روزنامه معاریو گفت ادامه جنگ در نوار غزه مطلقا هیچ فایده‌ای ندارد، زیرا موجب وارد آمدن خسارت سنگین به اسرائیل خواهد شد. بریک تاکید کرد که ادامه جنگ در کوتاه مدت منجر به فروپاشی نیروهای ذخیره ارتش، نیروی زمینی به طور کامل، اقتصاد و روابط اسرائیل با کشورهای جهان و جامعه از درون متلاشی شده خواهد شد.