آمریکا و انگلیس در حمایت از اسرائیل به یمن حمله کردند

در  نوودوهفتمین روز عملیات« طوفان الاقصی » آمریکا و انگلیس در حمایت از رژیم صهیونیستی بامداد امروز به اهدافی در خاک یمن تجاوز کردند.

فرمانده نیروی هوایی آمریکا در منطقه ادعا کرد: 60 هدف در 16 مراکز وابسته به ارتش یمن را هدف حمله هوایی قرار داده است و در این در این حمله بیش از 100موشک هدفمند به کار گرفته است.

ارتش یمن در واکنش به حملات هوایی آمریکا و انگلیس و چند کشور به اهدافی در یمن، موشک‌هایی به سمت ناوها و کشتی‌های متجاوزان در دریای سرخ شلیک کرد.

 «محمد عبدالسلام»، رئیس هیئت مذاکره کننده و سخنگوی انصارالله یمن در واکنش به این تجاوز گفت: تجاوز به یمن مطلقا و به هیچ وجه توجیه پذیر نیست  زیرا هیچ تهدیدی برای کشتیرانی بین المللی در دریای سرخ و دریای  عرب وجود نداشته است و حملات ما متوجه کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی است  که به سمت بنادر فلسطین اشغالی حرکت می کنند و این حملات ادامه خواهد داشت.

آمریکا و انگلیس در حمایت از اسرائیل به یمن حمله کردند

06:44- شهادت 5 نفر در بمباران مرکز غزه

جنگنده‌های رژیم اسرائیل خانه‌ای را در دیرالبلح واقع در مرکز غزه بمباران کردند که در اثر آن پنج نفر شهید شدند.

05:46- درگیری‌های شدید در کرانه باختری/ انهدام دومین خودروی متجاوزان

یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه نور شمس واقع در شرق شهر طولکرم در کرانه باختری از ابتدای بامداد امروز جمعه شروع شده و تا این لحظه ادامه دارد و مبارزان فلسطینی موفق شده‌اند دومین خودروی نظامی ارتش صهیونیستی را در این منطقه منهدم کند.

01:48- بولدوزر ارتش صیهیونیستی منفجر شد

مبارزان فلسطینی در اردوگاه نورشمس در طولکرم توانستند با بمب کنارجاده‌ای و مواد منفجره یک دستگاه بولدوزر ارتش متجاوز اسرائیل را هدف قرار داده و منهدم کنند.

01:05 کشته شدن 15 صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی

رسانه های رژیم اسرائیل با وجود عدم اعلام تلفات این رژیم در درگیری با حزب الله احتمال میدهند 15 نفر در این درگیری‌ها در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی کشته شده‌اند.

12:59- حملات توپخانه‌ای رژیم اسرائیل به جنوب لبنان

ارتش رژیم اسرائیل بامداد امروز جمعه اطراف شهر عیترون واقع در جنوب لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار داد.