یمنی‌ها بلای جان کشتی‌های اسرائیلی

 "محمد علی الحکیم"، تحلیلگر سیاسی در گفت‌ وگو با خبرگزاری المعلومه با اشاره به عملیات های موفق رزمندگان انصاراالله علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد که رژیم اسراییل وارد لانه زنبورها شده است و کشتی های آن رژیم و هم پیمانانش اکنون در تیرس موشک‌های یمنی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد کشتی های رژیم صهیونیستی از آب‌های یمن در دریای سرخ می‌گذرد، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی آسیب‌های اقتصادی فراوانی خواهد دید.

الحکیم افزود: بستن تنگه باب‌المندب بر روی کشتی‌های رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش به مثابه زلزله اقتصادی جهانی است به ویژه اینکه تمام این کشتی‌ها در تیرس یمنی‌ها هستند.

این تحلیلگر سیاسی خاطرنشان کرد: ۸۰ درصد صادرات صهیونیست‌ها از طریق باب‌المندب، کانال سوئز و دریای سرخ می‌گذرد و رژیم صهیونیستی لانه زنبورها را به روی خود باز کرد و در نهایت پیروزی برای مقاومت خواهد بود، زیرا نقاط قوت زیادی علیه اشغالگران دارد.

وی گفت که رژیم صهیونیستی در وضعیت خوبی قرار ندارد به ویژه اینکه مقاومت کاملا خود را مجهز و اهدافش را مشخص کرده است که نمونه آن غافلگیری دشمن صهیونیستی از برنامه ریزی منظم مقاومت در غزه بود.

این تحلیلگر در پایان گفت: رژیم صهیونیستی که در ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) ضربه دردناکی خورد بعد از این تاریخ دیگر به وضعیت قبلی باز نخواهد گشت.

یمنی‌ها بلای جان کشتی‌های اسرائیلی

یکشنبه گذشته /۲۸ آبانماه، نیروی دریایی یمن در راستای حمایت از مردم غزه و رزمندگان مقاومت فلسطین در عملیاتی منحصر بفرد موفق شد یک فروند کشتی صهیونیستی را که حامل پنج هزار دستگاه خودروی برقی بود در دریای سرخ توقیف و ۵۲ خدمه آن را بازداشت کند.

یک کشتی باری رژیم صهیونیستی نیز پنجشنبه گذشته (دوم آذر ماه/ قبل از برقراری آتش بس در جنگ غزه) در شمال دریای هند هدف حمله پهپادی قرار گرفت که باعث آتش سوزی در آن شد.

پیش از این نیروی دریایی یمن اعلام کرده بود به عملیات نظامی خود علیه کشتی‌ها و منافع دشمن صهیونیست تا زمانی که تجاوزات آن به غزه و جنایاتش علیه ملت فلسطین متوقف شود، ادامه خواهد داد.

رزمندگان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی با میانجیگری قطر و مصر از روز جمعه بر سر برقراری آتش بس موقت چهار روزه توافق کردند.