دانلود سریال های تابستان زردفیلم

دانلود فیلم و سریال های منتشر شده تابستانی در زردفیلم موضوع این مقاله است. پس از تعطیلی به علت شیوع کرونا و بسته شدن سینماهای سراسر کشور سینما با ضرر بیش از 30 میلیارد مواجه شد. درکنار آن نمایش خانگی از سود چندبرابر به علت قرنطینه بودن مردم در خانه بهره مند شد . در همین بین باعث شد که کسانی که سریال دل را ندیده بودند به تماشای آن بپردازند و همچنین سریال بی نظیر هم گناه خوش بدرخشد. هم اکنون در سایت دانلود فیلم (زردفیلم) میتوانید تمامی سریال ها و فیلم ها را دانلود کنید.

سریال هم گناه

همگناه یا همگناه که از قبل عید در حال پخش در نمایش خانگی است هم اکنون محبوب ترین سریال این عرصه محسوب میشود و با رضایت 80 درصدی از فصل دومش برخوردار شده است. اوایل این سریال به دلیل معرفی زیاد شخصیت هایش قابل تعریف و تمجید نیست اما از قسمت دهم باعث شد این سریال را یکی از بهترین سریال هایی که تا به حال دیده اند تبدیل کند. هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی و بازیگران بی نظیری همچون پرویز پرستویی، مهتاب کرامتی، محسن کیایی،مهدی پاکدل، حبیب رضایی، هنگامه قاضیانی است.

بهروز پرستویی مقابل دوربین سریال هم گناه قرار گرفت و برای اولین بار به ایفای نقش پرداخت . این نخستین تجربه بازیگری بهروز پرستویی فرزند آن بازیگر است.

نویسندگان: محسن کیایی و علی کوچکی

فیلم بردار: حسین جلیلی

تدوین: نیما جعفری جوزانی

مدیر تولید: سجاد رحیمی

موسیقی: آرمان موسی پور

دانلود سریال هم گناه

1

سریال آقازاده

سریال آقازاده با شعار این داستان با خون تمام می شود شروع شده. بازیگران بی نظیر و کارگردانی حرفه ای باعث شده این سریال خاص و متفاوت باشد. اگر به بازیگران سریال سریال بخواهیم اشاره داشته باشیم امیر آقایی,امین حیایی, امین تارخ, مهدی سلطانی, لعیا زنگنه, کامبیز دیرباز, جمشید هاشم پور, سینا مهراد, سامیه لک, دیبا زاهدی, ثریا قاسمی, نیکی کریمی جزو بازیگران اصلی این فیلم به حساب می آیند. سریال آقازاده از تیر ماه وارد نمایش خانگی می شود و پیش بینی می شود رکورد های عجیبی را برای خودش به ثبت برساند.

به گفته ی حامد عنقا نویسنده ی سریال: ما «آقازاده» را فقط برای سرگرمی مردم نمی‌سازیم تا تنها در سبد تفریحات و اوقات فراغت آنها قرار بگیرد؛ حتی سریالی نمی‌سازیم که بتوان بعد از دیدن آن به راحتی خوابید.

کارگردان:  بهرنگ توفیقی

نویسندگی: حامد عنقا

دانلود سریال آقازاده

2

سریال موچین

موچین را میتوان خاص ترین کمدی نمایش خانگی نامگذاری کرد، چون این ترکیب بازیگران که همگی ما با آنها خاطره زیادی در سریال های تلویزیونی داریم دورهم دیگر جمع شدند و قرار است باز هم همه را غرق خنده و شادی کنند . اولین حضور علی صادقی و حمید لولایی و مرجانه گلچین در یک سریال کمدی نمایش خانگی موضوعی شده تا همه را به خود جذب کند. این سریال به صورت اختصاصی و در  13 قسمت 45 دقیقه ای از زردفیلم پخش می شود.

سریال موچین با بازیگرانی همچون مرجانه گلچین، حمیدلولایی، زهرا جهرمی، عباس جمشیدی، مهران رجبی، شهره لرستانی (با حضور) علی صادقی در نمایش خانگی آمده اند و پیشنهاد میکنم اگر به دنبال سریال کمدی می گردید به تماشای این سریال از زردفیلم بنشینید .

شاور تهیه‌کننده :جمال گلی

مجری طرح :سیروس ذوالفقاریان

مدیر تولید :فریبا سادات خلیلی

دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز :مجید فاضلی

دانلود سریال موچین

3