برترین هتل‌های آنتالیا از نگاه تریپ ادوایزر

اگر قصد دارید تور آنتالیا رزرو کنید، باید با بهترین هتل‌های آنتالیا نیز آشنا باشید تا تجربه‌ی خوبی از سفر خود به ارمغان آورید. سایت تریپ ادوایزر مرجعی برای معرفی برترین هتل‌ها در شهرهای توریستی است. در اینجا برترین هتل‌های آنتالیا از نگاه تریپ ادوایزر را معرفی می‌کنیم تا در هنگام انتخاب تور آنتالیا بتوانید در انتخاب هتل هم آسوده خاطر باشید.

هتل زیگانا (Club Zigana)

هتل 5 ستاره‌ی کلاب زیگانا،برترین هتل آنتالیا از نظر تریپ ادوایزر است. این هتل، تنها 18 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد که هتل حمل و نقل تا فرودگاه را به عهده دارد. هتلزیگانا در منطقه‌ی ساحلی واقع شده است.

هتل زیگانا

این هتل،رستوران، بار، استخر و باشگاه تمرین و بدنسازی دارد و سالن اسپا و جکوزی هم در آن تعبیه شده است. خدمات این هتل برای همه‌ی افراد در نظر گرفته شده است و افراد معلول هم می‌توانند به راحتی در آن عبور و مرور کنند. محلی هم برای نگه‌داری کودکان در نظر گرفته شده تا با خیال آسوده بتوانید از فرزندان خود جدا شوید. اگر به ورزش تنیس هم علاقه داشته باشید، می‌توانید از زمین تنیس این هتل استفاده کنید. طبیعتا وای‌فای و پارکینگ رایگان هم در هتل وجود دارد و صبحانه هم جزء خدمات است.

هتل آمارا پریمیر پالاس کمر آنتالیا

هتل 5 ستاره‌ی آمارا با طبیعت ساحلی، دومین هتلی است که در رده‌بندی تریپ ادوایزر قرار گرفته است. فاصله‌ی این هتل تا فرودگاه، تقریبا 20 دقیقه است که خدمات حمل و نقل با خود هتل است. رستوران، استخر، سالن اسپا و بدنسازی، بار و زمین تنیس، از جمله خدماتی است که این هتل 5 ستاره، مهیا کرده است. همچنین سرویس لباسشویی هم ارائه می‌دهدو کارکنانی دارد که به چند زبان صحبت می‌کنند. خدماتی برای کودکان و افراد معلول هم ارائه می‌شود. در اتاق‌ها، یک بار کوچک و یخچال وجود دارد و اتاق‌هایی مخصوص خانواده‌ها در نظر گرفته شده است. این هتل بیشتر برای خانواده‌ها مناسب است. صبحانه و پارکینگ و اینترنت رایگان هم ارائه می‌گردد.

هتل امارا

هتل تایتانیک دلوکس بلک آنتالیا ترکیه

هتل 5 ستاره و لوکس تایتانیک در منطقه‌ی بلک (Belek) آنتالیا واقع شده است و در رتبه‌ی سوم از برترین هتل‌ها از نگاه تریپ ادوایزر جای گرفته است. این هتل، منظره‌ای ساحلی دارد و تنها 10 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد که هتل، جابه‌‌جایی تا فرودگاه را به عهده می‌‌گیرد.

هتل تایتانیک

هتل تایتانیک آنتالیا، رستوران، بار، استخر سرپوشیده و روباز، استخر آب گرم، استخر مخصوص بزرگسالان، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و اسپا،زمین تنیس، زمین گلفو بیلیارد دارد. همچنین خدمات نگه‌داری از کودک و خشکشویی را عرضه می‌کند و اتاق‌ها و امکاناتی برای برگزاری مهمانی‌ها، جلسات و کنفرانس‌ها تعبیه شده است. اتاق‌‌ها، دارای یک بار کوچک و یخچال هستند. اتاق‌‌هایی مخصوص خانواده‌‌ها یا با ممنوعیت استعمال دخانیات و اتاق‌‌هایی با امکان استعمال دخانیات در نظر گرفته شده است. سوئیت هم در این هتل 5 ستاره در آنتالیا عرضه می‌‌شود. پارکینگ و اینترنت رایگان هم، جزء ثابت خدمات این هتل مجلل است.

اگر می‌‌خواهید به یکی از لوکس‌‌ترین هتل‌‌های آنتالیا بروید، باید حتما در هنگام انتخاب تور آنتالیا، هتل لوکس تایتانیک را مد نظر داشته باشید.

هتل ریکسوس سان‌گیت

هتل 5 ستاره‌ی ریکسوس سان‌گیت، جزء هتل‌های برتر آنتالیا از دیدگاه سایت تریپ ادوایزر است که هم منظره‌ای ساحلی دارد و هم جنگلی و کوهستانی. هتل ریکسوس حدود 20 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد و عزیمت شما به فرودگاه، توسط سرویس هتل انجام می‌گیرد.

این هتل با دارا بودن سالن اسپا و بدنسازی، استخر روباز و سرپوشیده، استخر آب گرم، استخر مختص بزرگسالان، سونا و جکوزی، همه‌ی سلیقه‌ها را راضی می‌کند. اگر زمین تنیس را هم به این فهرست اضافه کنیم، خدمات ورزشی آن چیزی کم نخواهد داشت. رستوران و بار هم در خدمات غذایی و نوشیدنی آن قرار دارد و صبحانه، جزئی از خدمات هتل است. پارکینگ و اینترنت رایگان هم در این هتل آنتالیا مهیا شده است.

خدمه‌ی هتل به چند زبان صحبت می‌کنند تا مسافران راحت‌تر بتوانند خواسته‌های خود را بیان کنند. خدمات خشکشویی و نگه‌داری از کودک هم ارائه می‌شود و افراد دارای ناتوانی جسمی هم می‌توانند با ویلچر به راحتی از قسمت‌های مختلف هتل استفاده کنند. در اتاق‌های مخصوص می‌توانید مهمانی‌ها و جلسات خود را برگزار کنید. در اتاق‌ها یک بار کوچک و یخچال قرار دارد و اتاق‌هایی خانوادگی و سوئیت هم تعبیه شده است. در برخی از اتاق‌ها، استعمال دخانیات ممنوع و در برخی دیگر، آزاد است. اتوبوس‌هایی نیز برای حمل و نقل در نظر گرفته شده است.

هتل سوسسی لاکچری ریزورت آنتالیا

این هتل در مقابل دریای مدیترانه واقع شده است. فاصله هتل تا پارک آبی Magic Life و باشگاه گلف کرنلیا حدود یک کیلومتر است. اتاق‌های هتل بسیار مدرن و با دکوراسیون شیک طراحی شده اند. اینترنت رایگان، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت و تراس در اتاق‌های هتل در دسترس هستند. چشم انداز اتاق‌ها رو به دریا است. این هتل 7 رستوران دارد. پارک آبی، سونا، کلوپ کودکان، خدمات اسپا، استخر و ساحل خصوصی از دیگر امکانات رفاهی موجود در این هتل مجلل هستند.

برای انتخاب جدیدترین تورها و تور لحظه آخری آنتالیا به وب سایت جامع گردشگری توریاب مراجعه کنید