کلینیک (درمانگاه) شبانه روزی اطفال بیمارستان آرمان در تهران

کلینیک بیمارستان آرمان با بهره گیری از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا در زمینه های تشخیص و درمان، بهترین خدمات پزشکی را ارائه می دهد.

تخصص های بخش کلینیک بیمارستان آرمان عبارتند از: داخلی، قلب، گوارش، عفونی، نفرولوژی، نورولوژی، آنکولوژی، اورولوژی، ارتوپدی، زنان و زایمان (24 ساعته) ، اطفال (24 ساعته) و جراحی عمومی می باشد.

پروسیجرهای تخصصی قابل انجام در کلینیک بیمارستان آرمان

  • نوار مغز EEG
  • اکوکاردیوگرافی
  • تست ورزش
  • نوار قلب ECG
  • هولتر قلب و فشار خون
  • اسپیرومتری
  • پالس اکسی متری

کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شبانه روزی (24 ساعته) اطفال

گروه تخصصی کودکان و نوزادان بیمارستان آرمان، با حضور جمعی از مجرب ترین پزشکان متخصص اطفال و با بهره گیری از تکنولوژی و علم روز دنیا، کلیه بیماری های کودکان از نوزاد تا نوجوان را با دقت تشخیص داده، آن ها را کنترل و درمان می کنند.

متخصصین کودکان و نوزادان در کلینیک بیمارستان آرمان به صورت 24 ساعته در دسترس می باشند و به بیماران سرپایی مراجعه کننده، ارائه خدمت می کنند.

از جمله مهم ترین خدمات تخصصی و فوق تخصصی که توسط پزشکان این گروه ارائه می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تشخیص، درمان و کنترل بیماری های مختلف عفونی.
  • تشخیص، درمان و کنترل بیماری های دستگاه عصبی از قبیل تشنج از قبیل تشنج های مختلف.
  • تشخیص، درمان و کنترل بیماری های خونی از قبیل کم خونی های مختلف.
  • تشخیص، درمان و کنترل مشکلات و بیماری های گوارشی.
  • تشخیص، درمان و کنترل آسم و سایر آلرژی ها.
  • و .......

کلینیک تخصصی و فوق تخصصی زنان و زایمان (24 ساعته) بیمارستان آرمان

در این کلینیک، با بهره گیری از مجرب ترین متخصصین زنان و زایمان خدمات تشخیص، درمان و کنترل کلیه بیماری های مربوط به زنان ارائه می گردد؛ مراقبت های معمول دوران بارداری از دیگر خدمات کلینیک زنان می باشد.

پزشکان متخصص زنان و زایمان در بیمارستان آرمان همواره در تلاشند تا دانش خود را در زمینه سلامت زنان ارتقا دهند و روش های درمانی موثرتری برای بیماری های مختلف ارائه دهند. حوزه فعالیت این پزشکان گسترده و شامل بیماری هایی مانند:

  • سرطان های زنان: از قبیل سرطان های رحم، تخمدان، سینه و دهانه رحم.
  • اختلالات قاعدگی: از قبیل کیست تخمدان، فیبروم رحم و آندومتریوز.
  • یائسگی: بررسی علایم یائسگی کمک به بهبود کیفیت زندگی زنان در دوران یائسگی.
  • عفونت های زنان و.....

کلینیک ارتوپدی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان آرمان

کلینیک تخصصی و فوق تخصصی ارتوپدی بیمارستان آرمان، با حضور جمعی از بهترین و مجرب ترین متخصصین این رشته که دارای فلوشیپ فوق تخصصی شاخه های مختلف ارتوژدی هستند، به بیماران سرپایی و بستری در این بیمارستان خدمات مهمی ارائه می کند.

جراحان ارتوپدی بیمارستان آرمان در ممتاز بودن تکنیک های جراحی و داشتن توانایی های منحصر و نوآورانه در درمان مشکلات ساده و پیچیده ارتوپدی شناخته شده هستند.

این جراحان در تشخیص و درمان اختلالات استخوان ها، لگن، مفاصل، رباط ها، تاندون ها، ماهیچه ها و اعصاب ( سیستم اسکلتی عضلانی) تخصص دارند.

نوبت دهی کلینیک بیمارستان آرمان

نوبت دهی ویزیت پزشکان به صورت تلفنی و آنلاین از طریق سایت بیمارستان آرمان به آدرس www.armanhospital.com آرمان امکان پذیر می باشد: در صورت نیاز به انجام اقداماتی مانند اکوکاردیوگرافی، تست ورزش، نوار مغز و .... میبایست به صورت تلفنی با کلینیک بیمارستان تماس گرفته شود.

لوکیشن : طبقه همکف بیمارستان آرمان

تلفن داخلی : 1030 – 1040

تلفن مستقیم : 88214738

روزهای کاری: همه روزه

آدرس: تهران، خیابان سئول – نبش 12 متری اول – پلاک 86

کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان آرمان با متخصصین ممتاز و مطرح در زمینه های مختلف پزشکی و بهره گیری از بهترین و بروزترین تکنولوژی روز دنیا، آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز می باشد.

درباره بیمارستان آرمان بیشتر بدانید.

اصل بنیان گذاری این بیمارستان مبتنی بر ارزش های اخلاقی و استانداردهای بین المللی می باشد. ارائه بهترین خدمات بهداشتی و درمانی از طریق تیمی متشکل از متخصصان بنام ، اساتید مجرب، پزشکان حاذق، پرستاران زبده و کارکنان دلسوز و با استفاده از تجهیزات بروز دنیا در این بیمارستان امکان پذیر می باشد.

این بیمارستان مفتخر است که با رویکردهای بیمار محور ارائه خدمات مناسب را هم در زمان بستری بیمار در بیمارستان و هم از طریق اجرای برنامه خود مراقبتی جهت بیمار و عامل اصلی مراقبت بیمار برنامه ریزی نموده و با فالوآپ پس از ترخیص مراقبت همه جانبه ای به بیمار و خانواده ارائه می نماید.

این بیمارستان شرایطی را فراهم نموده تا بیماران با اطمینان خاطر جهت اقدامات تشخیصی و درمانی این مجموعه را انتخاب نمایند و از خدمات مناسب در این زمینه بهره مند شوند

بیمارستان آرمان دارای بخش های جراحی عمومی ، زنان ، ارتوپدی ، جراحی مغز و اعصاب ، زیبایی ،داخلی، بلوک زنان، نوزادان، آی سی یو جنرال ، آی سی یو نوزادان ،آزمایشگاه ، رادیولوژی، سی سی یو ، سی تی اسکن ۱۶ اسلایس ، سونوگرافی ، ماموگرافی ، تراکم استخوان، فیزیوتراپی ، شنوایی سنجی و گفتار درمانی ، کلینیک تغذیه ، کلینیک پوست و مو ، اسکوپی، داروخانه می باشد .