هتل رسپینا لاهیجان کجاست و چه امکاناتی دارد؟

لاهیجان از زیباترین شهر‌های شمالی است که هر چه از طبیعت زیبا و آ این شهر دوست‌داشتنی جاذبه‌های طبیعی بکری دارد که برای بازدید از آن‌ها باید حداقل چند روزی زمان را در لاهیجان سپری کنید. شما می‌توانید با رزرو هتل رسپینا لاهیجان اقامتی راحت را در شهر عروس سبز گیلان تجربه کنید و خاطرات شیرینی برای خود بسازید.

هتل رسپینا لاهیجان

هتل رسپینا لاهیجان یکی از محبوب‌ترین هتل‌های استان گیلان است که آغاز فعالیت آن به سال 1397 برمی‌گردد. این هتل 5 ستاره در زمینی به وسعت 15 هزار مترمربع به بهره‌برداری رسیده و دارای ساختمانی پنج طبقه در دل طبیعتی زیبا است.

هتل رسپینا لاهیجان توسط کوه‌های پوشیده از درخت احاطه شده و محوطه‌ای زیبا دارد. اتاق‌های این هتل مجلل ویویی باورنکردنی رو به جنگل و مزارع چای دارند که تماشای آن موجب آسایش و آرامش خیال مهمانان خواهد شد.

ساختمان هتل رسپینا معماری جالبی دارد و 30 اتاق و سوئیت را در خود جای داده است. واحدهای این مجموعه در طبقات سوم و چهارم هتل پراکنده شده‌اند و امکاناتی مدرن دارند.

امکانات هتل رسپینا لاهیجان

هتل 5 ستاره رسپینا لاهیجان همواره تلاش می‌کند تا با فراهم کردن امکانات کافی رضایت مهمانان را جلب کند. امکانات و خدمات این هتل لوکس متناسب با درجه هتل است که همین امر توانسته موجب شهرت هتل رسپینا در همین مدت کوتاه شود.

9

هتل مجلل رسپینا امکانات رفاهی و تفریحی خوبی را برای مهمانان در نظر گرفته است. استخر، سالن بدنسازی، پارکینگ، اینترنت، آسانسور و روم سرویس برخی از امکانات این هتل است. سایر امکانات این مجموعه لاکچری را در ادامه آورده‌ایم.

·    صندوق امانات

·    تراس عمومی

·    سرویس بهداشتی ایرانی در لابی

·    نمازخانه

·    پذیرش 24 ساعته

·    فتوکپی و فکس

·    جکوزی

·    سونا خشک و بخار

·    حمام ترکی

·    خدمات ماساژ

·    رمپ

·    تالار عروسی

·    سالن تشریفات

·    فضای سبز

·    آلاچیق و میز و صندلی در محوطه

اتاق های هتل رسپینا لاهیجان

هتل رسپینا لاهیجان اتاق‌هایی تمیز و مجهز دارد که در فضایی دنج و آرام لذت اقامتی راحت را به شما هدیه می‌دهند. اتاق‌های این مجموعه متراژ و ظرفیت متفاوت دارند که در ادامه آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

10

·    هتل یک تخته رویال: این اتاق دارای یک تخت رویال است و اتاق خواب ندارد. اگرچه فضای اتاق چندان بزرگ نیست، اما در آن امکانات خوبی برای اقامت یک نفر در نظر گرفته شده است.

·    اتاق دو تخته استاندارد: این اتاق دارای یک تخت دبل است و ظرفیت پذیرایی از دو نفر را دارد.

·    اتاق سه تخته استاندارد: در این اتاق یک تخت یک نفره استاندارد و یک تخت دو نفره قرار گرفته است. اتاق سه تخته برای اقامت سه نفر است و قابلیت اضافه شدن نفر اضافه ندارد.

·    اتاق دو تخته توئین رویال: اتاق دو تخته توئین دارای یک تخت یک نفره رویال و یک تخت یک نفره استاندارد است و قابلیت نفر اضافه ندارد.

·    سوئیت یک خوابه دو تخته جونیور: این واحد یک نشیمن و یک اتاق خواب دارد و یک تخت دو نفره استاندارد در آن قرار گرفته شده است. در این واحد قابلیت نفر اضافه وجود دارد.

·    سوئیت سه تخته جونیور: این واحد هتل رسپینا لاهیجان دارای یک اتاق نشیمن و یک اتاق خواب با یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره استاندارد است. ظرفیت پایه این سوئیت سه نفر است و امکان اضافه شدن نفر اضافه نیز در آن وجود دارد.

·    سوئیت چهار تخته جونیور: در این سوئیت، یک تخت دو نفره و دو تخت یک نفره قرار گرفته است و امکان اقامت نفر اضافه هم وجود دارد.

·    سوئیت دو خوابه چهار تخته استاندارد: این سوئیت دو اتاق خواب دارد که در هر اتاق یک تخت دو نفره دیده می‌شود. سوئیت دو خوابه استاندارد امکانات خوبی دارد و اقامت در آن شما را به یاد خانه می‌اندازد.

·    سوئیت دو خوابه چهار تخته رویال: این اتاق نیز فضایی دلنشین دارد که یک تخت دو نفره و دو تخت یک نفره در آن قرار گرفته شده است.

·    سوئیت دو خوابه چهار تخته پرزیدنت: این اتاق دارای یک تخت دو نفره استاندارد و دو تخت یک نفره است. سوئیت پرزیدنت دارای تجهیزات کاملی است و امکان درخواست سرویس اضافه نیز در آن وجود دارد.

امکانات اتاق های هتل رسپینا لاهیجان

تمام واحدهای هتل رسپینا لاهیجان با بهترین امکانات پر شده‌اند و محیطی راحت و دلچسب دارند. از امکانات واحدهای این هتل می‌توان به میز تحریر، تلویزیون، کمد لباس، اینترنت، یخچال، حوله حمام، ملزومات بهداشتی و مبلمان اشاره کرد. البته امکانات واحدهای هتل رسپینا لاهیجان به همین موارد ختم نمی‌شود و شامل موارد زیر نیز می‌شود.

·    سیستم سرمایشی فن کویل

·    حمام و سرویس بهداشتی فرنگی

·    کتری برقی

·    صندوق امانات

·    کف‌پوش موکت

·    سشوار

·    دمپایی در حمام

·    کارت هوشمند اتاق

·    مینی‌بار

علاوه بر این امکانات، یک بار در روز خدمات خانه‌داری انجام می‌شود و تغییر رایگان حوله صورت می‌گیرد. همچنین استفاده از استخر، سونا و جکوزی نیز با پرداخت هزینه برای مهمانان امکان‌پذیر است. توجه داشته باشید که صبحانه هتل نیز بین ساعت 8:30 تا 11 به صورت رایگان برای مهمانان مقیم هتل به شکل بوفه در رستوران طبقه دوم سرو می‌شود.

رستوران های هتل رسپینا لاهیجان

یکی از امتیازات هتل رسپینا لاهیجان این است که سالن‌های پذیرایی خوبی برای سرو وعده‌های غذایی دارد. در این بخش می‌خواهیم سری به رستوران های این هتل لوکس بزنیم و از حال و هوای هر کدام برایتان بگوییم.

11

رستوران هتل رسپینا

رستوران هتل رسپینا لاهیجان در طبقه دوم واقع شده است و با منوی متنوع از انواع غذاهای گیلانی، ایرانی و فرنگی از شما پذیرایی می‌کند. شما می‌توانید روز خود را با یک صبحانه خوشمزه در این رستوران آغاز کنید و برای ناهار، عصرانه و شام نیز غذاهای خوشمزه آن را امتحان کنید.

روف گاردن

روف گاردن در تراس رستوران طبقه دوم واقع شده و ویویی رویایی رو به درختان سرسبز و باغ‌های زیبای چای دارد. اگر از غذا خوردن در هوای آزاد لذت می‌برید، حتما سری به روف گاردن هتل بزنید.

کافی شاپ

کافی‌شاپ هتل رسپینا لاهیجان نیز در طبقه دوم هتل قرار گرفته و با انواع شیرینی، دسر و نوشیدنی آماده پذیرایی از مهمانان است.

کافه باغ

کافه باغ در محوطه پشتی هتل واقع شده و چشم‌انداز زیبایی رو به مزارع چای دارد. این مجموعه از ساعت 15 تا 23 در خدمت مهمانان است.

قوانین هتل رسپینا لاهیجان

·    پذیرش مهمانان از ساعت 15:00 صورت می‌گیرد و تخلیه باید ساعت 12 انجام شود.

·    ارائه مدارک شناسایی هنگام پذیرش الزامی است و در صورت عدم احراز هویت، پذیرش ممکن نیست و هزینه نیز استرداد داده نمی‌شود.

·    افراد مقیم یک اتاق باید با یکدیگر محرم باشند.

·    سرویس نفر اضافه به دو شکل تخت استاندارد یا کاناپه تخت‌شو است که هر کدام قیمتی خاص دارند.

·    اقامت برای کودکان زیر 2 سال رایگان است. همچنین برای کودکان بین دو تا 12 سال نیز در صورت عدم درخواست سرویس اضافه، هزینه کمتری دریافت می‌شود.

·    هزینه کنسلی 20 روز پیش از ورود به هتل بدون جریمه است و مبلغ تمام و کمال برمی‌گردد؛ اما اگر بین 20 تا 11 روز اقامت خود را کنسل کنید باید 20 درصد از هزینه یک شب به ازای هر اتاق را به عنوان جریمه بپردازید. هزینه کنسلی بین 11 تا 6 روز پیش از موعد نیز 30 درصد، بین 5 تا 48 روز قبل از ورود 50 درصد و 48 ساعت قبل از تاریخ اقامت، 70 درصد است.

آدرس هتل رسپینا لاهیجان

هتل رسپینا لاهیجان در کیلومتر 3 جاده لاهیجان به لنگرود و در قلب مزارع چای قرار گرفته است. این هتل از یک سو چشم‌اندازی خیال‌انگیز رو به جنگل و دریا دارد و از سوی دیگر به خیابان ختم می‌شود. هتل رسپینا دسترسی خوبی به مرکز شهر دارد و تا جاذبه‌های گردشگری لاهیجان نیز فاصله چندانی ندارد. بد نیست بدانید که فاصله این هتل تا ساحل دریای خزر نیز چیزی حدود 20 کیلومتر است.

8

نظرات درباره هتل رسپینا لاهیجان

یکی از عواملی که هنگام رزرو هتل به شما کمک می‌کند تا با در نظر گرفتن تمام جوانب، بهترین هتل را انتخاب کنید، بررسی نظرات مهمانان قبلی است. از آنجا که مسافران قبلی نظرات خود را صادقانه با شما در میان می‌گذارند و از تجربیات خود می‌گویند، شما می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید و از بین این نظرات اطلاعات ارزشمندی به دست آورید.

خوشبختانه هتل رسپینا لاهیجان امتیاز خوبی را از مهمانان خود دریافت کرده است. دلیل این امر نیز موقعیت مکانی عالی، چشم‌انداز تماشایی هتل رو به کوه، باغ‌های چای و جنگل، پرسنل خونگرم و امکانات و خدمات‌دهی مناسب هتل است.

در این هتل شما می‌توانید در کمال آرامش در محیطی امن و آرام استراحت کنید و فکر خود را از دغدغه‌ها آزاد کنید. در این هتل خبری از آلودگی هوا و ترافیک و سر و صدا نیست و هر آنچه انتظار دارید در اختیارتان قرار می‌گیرد.

رزرو هتل رسپینا لاهیجان

اگر دلتان را یک جهت کردید و قصد رزرو هتل رسپینا لاهیجان را دارید، برای رزرو چند راه پیش رویتان است. از این میان، ساده‌ترین روش رزرو آنلاین هتل از طریق سایت‌های معتبر است که امکان رزرو را تنها در چند دقیقه برایتان ممکن می‌کند.

یکی از سایت‌های معتبر رزرو هتل رسپینا لاهیجان، ایران هتل آنلاین است که سال‌ها سابقه درخشان آن در این زمینه گواهی بر اعتبارش است. این مرجع رسمی هرگونه اطلاعاتی که درباره هتل‌ها نیاز داشته باشید در اختیارتان قرار می‌دهد و با تضمین کمترین قیمت خیالتان را راحت می‌کند.