15 موسسه برتر مهاجرت به آلمان {بر اساس رتبه‌بندی کاربران}

با افزایش میزان مهاجرت ایرانیان به کشورهای دیگر و بویژه کشور آلمان، موسسات مهاجرتی بسیاری در ایران بمنظور تسهیل روند مهاجرت ایجاد شده اند. تعداد این موسسات بسیار زیاد بوده و تشخیص موسسه معتبر از مؤسساتی که تنها با هدف کسب درآمد کلان بوجود آمده اند، ممکن است آسان نباشد. یک موسسه مهاجرتی خوب با شما ارتباطی موثر برقرار کرده و شنونده تمامی نکات مهم در رابطه با شما خواهد بود. برای آشنایی با بهترین موسسه مهاجرت به آلمان تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

بهترین موسسه مهاجرت به آلمان

  1. موسسه جی تی مهاجر
  2. موسسه الست گروپ
  3. موسسه آریکا
  4. موسسه ویزاگردی
  5. موسسه آریانا
  6. موسسه قصران گروپ
  7. موسسه ایساتیس استار
  8. موسسه آرمان نفیس
  9. موسسه لاویژن
  10. موسسه ویکو
  11. موسسه فردای بهتر
  12. موسسه سروش فردا
  13. موسسه ادب
  14. موسسه صبا
  15. موسسه ویتراپو

این موسسات با اطلاعات به روز خود در ارتباط با مهاجرت به کشور آلمان، پس از بررسی وضعیت شما بهترین راه مهاجرت را در اختیار شما قرار خواهد داد و در تمام مسیر مهاجرت شما در کنار شما خواهد بود. در این مطلب به معرفی و بررسی 15 موسسه برتر در زمینه مهاجرت به کشور آلمان در ایران خواهیم پرداخت. این 15 موسسه دارای کلیه مجوزات لازم برای فعالیت بوده و شما را در مسیر مهاجرت به کشور آلمان به بهترین شکل ممکن راهنمایی خواهند نمود.

1. موسسه مهاجرتی جی تی مهاجر

یکی از بهترین موسسه مهاجرت به آلمان در ایران، موسسه جی تی مهاجر است. موسسه جی تی مهاجر بیش از 15 سال است که با اخذ نماد اعتماد  الکترونیکی در زمینه مهاجرت کاری و مهاجرت تحصیلی و بویژه مهاجرت به آلمان از طریق آوسبیلدونگ، در زمینه راهنمایی و آماده سازی افراد برای مهاجرت تلاش می نماید. برای مهاجرت به کشور آلمان ابتدا بنا به تقاضای شما یک جلسه مشاوره اولیه با تیم مشاوران این موسسه برگزار می شود و توانایی ها و شرایط و علایق شما مورد بررسی قرار می گیرد.

بعد از مشاوره اولیه در صورت تمایل شما مشاوره تخصصی انجام می شود. حضور وکلا و کارشناسان حقوقی بی نظیر در مجموعه مشاوران مهاجرتی این موسسه موجب می شود مناسب ترین و بهترین راه مهاجرتی را با توجه به کلیه شرایط انتخاب نمایید و از درستی این انتخاب مطمئن باشید. بعد از مشاوره خصوصی و تصمیم گیری نوع مهاجرت، قراردادی میان شما و موسسه جی تی مهاجر منعقد می شود که تا انتهای مسیر مهاجرت شما را همراهی خواهند نمود. پس از انعقاد قرارداد، کلیه امور مهاجرت توسط شرکت به شما توضیح داده خواهد شد و راهنمایی های لازم به شما در آماده سازی شرایط و جمع آوری مدارک انجام خواهد شد.

یکسری اقدامات از جمله ترجمه مدارک، گرفتن تاییدیه های لازم از نهادهای مربوطه، نوشتن رزومه و انگیزه نامه، ارسال درخواست به کارفرماها، پیدا نمودن کارفرمایی مناسب، تنظیم وقت مصاحبه و انجام هماهنگی های لازم با سفارت آلمان برای اخذ ویزا و سایر اقدامات توسط موسسه جی تی مهاجر با همراهی شما انجام خواهد شد. موسسه جی تی مهاجر در زمینه آموزش آفلاین زبان آلمانی در طی این سال ها بسیار موفق عمل کرده و به افراد بسیاری در کسب مدرک زبان آلمانی از موسسات معتبر مانند گوته، osd، ökf و... کمک نموده است. در طی مسیر مهاجرت این موسسه پاسخگوی سوالات شما خواهد بود و می توانید با مراجعه به سایت این موسسه مهاجرتی بی نظیر، نمونه های بی شمار ویزاهای دریافتی را مشاهده کنید و از عملکرد موفق این موسسه اطمینان حاصل نمایید.

همچنین در وب سایت موسسه جی تی مهاجر مقالات بسیاری در ارتباط با موضوعات مختلف مهاجرتی و در رابطه با زندگی در آلمان و مشاغل مختلف در آن قرار داده شده است که می توانید آن ها را مطالعه نمایید و اطلاعات خود را در ارتباط با کشور آلمان و روش های مختلف مهاجرتی به آن افزایش دهید. از دیگر مزایای موسسه مهاجرتی جی تی مهاجر این است که هزینه های دریافت شده توسط این موسسه بسیار مناسب بوده و در مسیر مهاجرتی شما کیفیت مشاوره ها و اجرای تعهدات را قربانی کمیت هزینه ها نخواهد کرد.

راه های ارتباطی با موسسه جی تی مهاجر:

آدرس وب سایت: https://gtmohajer.com/

آدرس: سعادت اباد، سرو غربی، خیابان بخشایش، بهار چهارم، پلاک ۷

2. موسسه مهاجرتی الست گروپ

موسسه مهاجرتی الست گروپ از دیگر موسسه های مهاجرتی معتبر بوده که دفتر این موسسه در شهر تهران واقع شده است. این موسسه در زمینه مهاجرت  کاری و مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کشور آلمان فعالیت نموده و تیم مشاوران آن نیز در این امور مهاجرتی بسیار متخصص هستند. موسسه الست گروپ پس از برگزاری جلسات مشاوره با شما و تعیین شیوه مهاجرت به آلمان و انعقاد قرارداد، یک برنامه شفاف و دقیق از شیوه مهاجرتی تان را در اختیار شما قرار داده و به شما تضمین صددرصدی داده می شود تا در صورت عدم تحقق تعهدات ذکر شده در قرارداد، هزینه های صورت گرفته توسط شما عودت داده شود. از دیگر مزایای این موسسه مهاجرتی این است که در طی روند مهاجرتی یا حتی پس از مهاجرت برای شما کلاس زبان آلمانی برگزار خواهد نمود تا بتوانید به راحتی به زبان این کشور ارتباط برقرار نمایید. این موسسه کلیه مجوزهای لازم برای فعالیت را دریافت نموده و هزینه های بهره مندی از خدمات آن مقرون به صرفه می باشد.

راه های ارتباطی با موسسه مهاجرتی الست گروپ:

آدرس: تهران، خیابان جردن، خیابان ناهیدغربی، پلاک 56، ساختمان اداری ناهید، طبقه همکف، واحد 58

3. موسسه آریکا

یکی از موسسات مهاجرتی با دفاتر متعدد واقع در شهر تهران، شهر شیراز و کشور آلمان موسسه مهاجرتی آریکا است که می تواند شما را در روش های مختلف مهاجرتی از قبیل مهاجرت کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری و... راهنمایی نماید. بعد از برگزاری جلسات مشاوره و انعقاد قرارداد، این موسسه بصورت منظم مراحل مهاجرت شما را بصورت مرحله به مرحله با همراهی شما طی خواهد نمود و شرایط اخذ ویزاهای مختلف آلمان را با توجه به شرایط شما فراهم خواهد نمود. تیم مشاوره مهاجرت این موسسه تمامی سوالات شما را در طی روند مهاجرت پاسخ خواهند داد. همچنین به جمع آوری و آماده سازی مدارک مورد نیاز و اخذ تاییدیه های لازم به شما کمک خواهند نمود. موسسه مهاجرتی اریکا در امور بعد از اخذ ویزا مانند اجاره منزل، اجاره دفتر، اخذ گواهی راهنمایی رانندگی، بیمه و... نیز در کشور آلمان نیز شما را یاری خواهد نمود.

راه های ارتباطی با موسسه مهاجرتی اریکا:

دفتر تهران: تهران خیابان هشتم احمدقصیر جنب سفارت آلمان پلاک 13 واحد 3

4. موسسه مهاجرتی ویزاگردی

این موسسه مهاجرتی در زمینه اخذ ویزاهای کوتاه مدت توصیه می شود و در. این زمینه دارای سابقه ای طولانی و موارد موفق بسیاری بوده است که در سایت آن،. می توانید پرونده های متعدد اخذ ویزا را مشاهده نمایید. در این موسسه مهاجرتی شما می توانید تجربه مشاوره رایگان با کارشناسان متخصص در امر مهاجرت به کشور آلمان را داشته باشید. سطح رضایت کاربران از این موسسه در فضاهای مجازی بالا بوده و پرونده های مهاجرتی موفق بسیاری نیز متعلق به این موسسه می باشد. قیمت خدمات در این موسسه معقول بوده و هزینه های اضافی از شما اخذ نخواهد شد.

راه های ارتباط با موسسه مهاجرتی ویزاگردی:

آدرس: تهران، بلوار میرداماد، نرسیده به خیابان حصاری، پلاک 138، طبقه 5، واحد 2

5. موسسه مهاجرتی آریانا

موسسه مهاجرتی آریانا بیش از 12 سال است که در حال مشاوره دادن و ارائه خدمات به افرادی است که قصد مهاجرت تحصیلی یا دریافت ویزای توریستی به کشور آلمان را دارند. این موسسه در سایت خود پرونده های موفق بسیاری را در این زمینه برای مطالعه شما قرار داده است که می توانید از این طریق از عملکرد صحیح و دقیق این موسسه اطمینان حاصل نمایید. این موسسه از مراحل ابتدایی مهاجرت تحصیلی به المان تا بعد از مهاجرت همراه شما خواهد بود و می توانید با پرداخت هزینه ای معقول و مناسب، از خدمات این موسسه بهره مند شوید.

راه های ارتباط با موسسه مهاجرتی آریانا:

آدرس: اتوبان ستاری جنوب بعد از همت ، بلوار لاله، بین ستاری و پژوهنده، پلاک ۲۰ -شماره تماس: 02144614125

6. موسسه مهاجرتی قصران گروپ

این موسسه مهاجرتی از دیگر موسسات مهاجرتی با تجربه بوده که متقاضیان را از ابتدای تصمیمی گیری برای مهاجرت تا هنگام مهاجرت و همچنین تا زمان ثبات شخص در کشور آلمان همراهی می نماید. در این موسسه مشاوران و وکلای مهاجرتی با سابقه ای فعالیت می کنند که یک تیم حرفه ای را تشکیل داده که تا انتهای مسیر با شما همراه اند و در جمع آوری مدارک و پیدا کردن کارفرما یا دانشگاه و سایر مراحل مهاجرت پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

نحوه ارتباط با موسسه قصران گروپ:

آدرس: تهران، سعادت آباد، بلوار پاک نژاد، بعد از چهارراه سرو، کوچه جوی پا، پلاک 38

7. موسسه مهاجرتی ایساتیس استار:

این موسسه مهاجرتی دارای دفاتر متعدد در شهرهای تهران، مشهد و همچنین کشورهای آلمان، امارات و دومینیکا می باشد و بیشتر در رابطه با مهاجرت به روش سرمایه گذاری می تواند به متقاضیان مشاوره داده یا با انعقاد قرارداد کلیه مراحل لازم برای مهاجرت فرد را طی نماید. این موسسه زیر نظر هلدینگ بزرگ سرمایه گذاری نعیمی پور است و برای مهاجرت به روش سرمایه گذاری در آلمان، مراجعه به این موسسه برای شما توصیه می شود.

نحوه ارتباط با موسسه مهاجرتی ایساتیس استار:

آدرس: تهران، نیاوران، خیابان باهنر، مجتمع اداری-تجاری نیاوران سنتر، طبقه 7، واحد 707

8. موسسه مهاجرتی آرمان نفیس

این موسسه مهاجرتی با همت جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه شریف با هدف کاریابی بین المللی بویژه برای کشور آلمان ایجاد شده است و کلیه مجوزهای لازم از جمله مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را کسب نموده است. شما می توانید با مراجعه به این موسسه از مشاوره های حرفه ای اعضا این مجموعه استفاده نمایید.

راه ارتباط با موسسه مهاجرتی آرمان نفیس:

آدرس: میدان ونک، خیایان ونک، برج آسمان، طبقه 6، واحد 607

9. موسسه مهاجرتی لاویژن

از دیگر موسسه های معتبر مهاجرتی که در زمینه‌های مهاجرت کاری، مهاجرت تحصیلی، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و مهاجرت آوسبیلدونگ و... به کشور آلمان و سایر کشورهای اروپایی فعالیت می نماید، موسسه مهاجرتی لاویژن است. این موسسه همانند سایر موسسات معرفی شده دارای مجوز از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و نمایندگی دانشگاه ها و مراکز علمی بسیاری است و در کشورهای آلمان، کانادا و اسپانیا دارای دفتر است.

راه ارتباطی با موسسه مهاجرتی لاویژن:

آدرس: میدان هروی، بلوار پناهى نیا، نبش خیابان قاضی زاهدی ساختمان پرشیا، پلاک ۱۴۳، طبقه ۴ واحد 11

10.موسسه مهاجرتی ویکو

موسسه مهاجرتی ویکو در زمینه مهاجرت و کاریابی طی چندین سال  خدمات رسانی موفق بسیاری را در سابقه کاری خود دارد. این موسسه در کنار مجوز تعدان، کار و رفاه اجتماعی، برای اعزام نیرو کار به کشور آلمان دارای مجوز است. تیم مشاوره این موسسه بسیار کاربلد بوده و در تصمیم گیری افراد برای مهاجرت آن ها را یاری خواهد نمود.

راه های ارتباطی با موسسه مهاجرتی ویکو:

آدرس: تهران، زعفرانیه، خیابان اعجازی، نبش سیمین، پلاک ۶، ساختمان اداری امین، طبقه ۵، واحد 505

11. موسسه مهاجرتی فردای بهتر

یکی از موفق ترین موسسات در اعزام نیروی کار به آلمان تحت عنوان دوره های آوسبیلدونگ و  ویزای کاری موسسه فردای بهتر است. این موسسه از ابتدای تصمیم گیری فرد برای مهاجرت تا هنگام جمع آوری مدارک و ارسال درخواست به کارفرمایان مختلف و برگزاری مصاحبه آنلاین در کنار متقاضی خواهد بود و به وی برای دریافت ویزا و سفر به آلمان و ساکن شدن در محل مورد نظر نیز کمک خواهد نمود. اگر شما تصمیم به مهاجرت از طریق شرکت در دوره های آوسبیلدونگ را دارید یا می خواهید ویزای کاری دریافت کنید، می توانید با مراجعه به سایت این موسسه پرونده های موفق این موسسه را مشاهده نمایید و با اطمینان خاطر پروسه مهاجرت خود را به این موسسه بسپارید.

راه های ارتباطی با موسسه فردای بهتر:

آدرس: تهران، شهرک المهدی، خیابان شهید سلاورزی، نبش کوچه بابا زاده ، پلاک ۲۹۸، طبقه سوم

12. موسسه مهاجرتی سروش فردا

موسسه مهاجرتی سروش فردا در زمینه ارائه مشاوره برای مهاجرت کاری و تحصیلی به المان سالیان سال است که فعالیت می نماید. این موسسه مسیر مهاجرت را برای شما با برقراری ارتباط میان شما و کارفرمایان و همچنین میان شما و دانشگاه های مورد نظر آسان تر نموده و می تواند نکات مهمی که احتمال پذیرش شما در دانشگاه یا کار مورد نظرتان را افزایش می دهد، در اختیار شما قرار دهد.

راه های ارتباط با موسسه مهاجرتی سروش فردا:

آدرس موسسه: تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی (بالاتر از همت)، کوچه فلاحی، پلاک ۱۲، طبقه چهارم، واحد ۸

13. موسسه مهاجرتی ادب

موسسه مهاجرتی ادب یکی از بهترین موسسات مهاجرتی برای مهاجرت کاری و مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در آلمان است که فرصت های شغلی و سرمایه گذاری بسیاری را برای افرادی که با این موسسه قرارداد می بندند، فراهم می سازد. آشنایی این موسسه با شرکت های سرمایه گذاری و کاریابی و همچنین کارفرمایان مختلف در آلمان، موجب موفقیت این موسسه در زمینه فعالیت خود شده است. شما می توانید با برقراری ارتباط با این موسسه  اطلاعات بیشتری را کسب نمایید.

راه های ارتباطی با موسسه مهاجرتی ادب:

آدرس: میرداماد، میدان مادر، خیابان سنجابی، کوچة هشتم، پلاک دو، واحد یک

14. موسسه مهاجرتی صبا

موسسه مهاجرتی صبا در زمینه مهاجرت کاری به کشور آلمان فعالیت نموده و به متقاضیان کمک می کند تا به روش های مختلف مهاجرت کاری به کشور آلمان داشته و ویزای کار موقت یا دائم را در  کشور المان به دست آوردند. این موسسه در تمام مراحل از لحظه ارسال درخواست تا لحظه مهاجرت و دریافت بیمه و سکونت در آلمان همراه متقاضی خواهد بود. وکلای مجرب و مشاوران خوب این مجموعه می توانند بهترین مسیر مهاجرت را برای شما مشخص نمایند.

راه های ارتباط با موسسه مهاجرتی صبا:

آدرس: خیابان بهشتی، خیابان قائم مقام فراهانی، کوچه ادیب الممالک، پلاک ۲، طبقه سوم

15. موسسه مهاجرتی ویتراپو

موسسه مهاجرتی ویتراپو بصورت حرفه ای و تخصصی در مراحل مهاجرت تحصیلی و کاری و استارتاپ به کشوهای اروپایی و بویژه کشور آلمان فعالیت می کند. وکلای مهاجرتی این موسسه با به روز ترین قوانین مهاجرتی به کشور آلمان آشنایی کامل داشته و می توانند مسیر مهاجرتی شما را بصورت دقیق برنامه ریزی نمایند.

راه های ارتباطی با موسسه مهاجرتی ویتراپو:

آدرس: تهران خیابان نیاوران، مجتمع تجاری نارون شب

در این قسمت از مطلب به بررسی بهترین موسسات مهاجرت به آلمان پرداختیم و 15 موسسه برتر را به شما معرفی کردیم. موسسه های مهاجرتی بسیاری در ایران تاسیس شده اند که ممکن است شناخت بهترین آن ها برای شما دشوار باشد. توصیه ما به شما، موسسه مهاجرتی جی تی مهاجر است که با کادری مجرب و کارشناسان و متخصصان و وکلای مهاجرتی که به آخرین قوانین مهاجرتی به کشور آلمان مسلط اند، به شما در مهاجرت خود به بهترین نحو ممکن کمک خواهند نمود.

برای مهاجرت به آلمان از کجا شروع کنم؟

از مهم ترین سوالات افرادی که تمایل دارند به کشور آلمان به روش های مختلف مهاجرت کنند، این است که برای مهاجرت به آلمان از کجا شروع کنم؟ اولین و مهم ترین مورد انتخاب نوع مهاجرت است. معمولا برای افراد جوان ویزای تحصیلی یا آوسبیلدونگ المان توصیه می شود و برای افرادی که سابقه کاری و مهارت بالایی در یک حرفه دارند، ویزای کاری توصیه می شود. افرادی که سرمایه مناسبی دارند، ویزای سرمایه گذاری در کشور آلمان برای آن ها مناسب است و اگر ایده جدیدی دارید که احساس می کنید برای دولت آلمان جذاب است و برای اقتصاد این کشور مفید است، ویزای استارتاپ یا کارآفرینی به شما توصیه می شود. کشور آلمان روش های مختلف مهاجرتی را برای مهاجران قانونی بوجود آورده است که همه افراد از آن اطلاعات کافی ندارند و نمی دانند که چطور می توان برای اخذ این ویزاهای اقدام نمود. در این شرایط است که می توان گفت اولین مرحله برای شروع فرایند مهاجرت، مشاوره است.

2

شما باید با یک وکیل مهاجرتی خبره و ماهر جلسات مشاوره مهاجرتی بگذرانید تا توانایی ها و شرایط و علایق شما مورد بررسی قرار گرفته و بهترین روش مهاجرتی برای شما با توجه به کلیه شرایط شما مشخص شود. این مشاوره ها می تواند حقایق مهاجرت و مزایا و معایب انواع روش های مهاجرتی را برای شما آشکار کند تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید و با انتخاب بهترین روش مهاجرتی در کشور آلمان عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشید. بعد از انتخاب روش مهاجرت  شما باید به دنبال یادگیری زبان آلمانی، شرکت در آزمون زبان آلمانی و کسب مدرک، شرکت در دوره های مرتبط و کسب گواهی های معتبر، جمع آوری مدارک مختلف و ترجمه آن ها، نوشتن رزومه و انگیزه نامه و سپس ارسال درخواست مهاجرت به کشور آلمان به روش های مختلف باشید.

سخن آخر

در این مطلب به بررسی بهترین موسسات مهاجرتی پرداختیم. امروزه موسسات مهاجرتی بسیاری در شهرهای مختلف ایران ایجاد شده اند که به دلیل تعداد بسیار زیاد آن ها نمی‌توان دسته بندی دقیقی برای کیفیت خدمات ارائه شده توسط آن ها داشت اما در این مطلب ما به معرفی 15 موسسه برتر که سابقه بالایی داشته و پرونده های مهاجرتی موفقی داشته اند، پرداختیم. یکی از بهترین موسسات مهاجرتی در ایران، موسسه جی تی مهاجر است که تیم مشاورین آن بسیار مجرب و کاربلد بوده و می توانند شما را در انتخاب نوع مهاجرت با توجه به شرایط زندگیتان راهنمایی نمایند.