دوره بیزینس کوچینگ دانشگاه تهران

در موقعیت‌های خاص و منحصربه‌فرد در کسب و کار داشتن آگاهی از نحوه برخورد مناسب با شرایط مهارت خاصی نیاز دارد. شما برای کنترل داشتن کامل در برنامه‌های کاری باید توانمندی لازم را کسب کنید. در واقع مواجه شدن با چالش‌ها را می‌توانید خیلی راحت در دوره بیزینس کوچینگ بیاموزید. این فرصت برای مدیرانی که قصد توسعه دادن به کسب و کار خود را دارند، اهمیت خواهد داشت.

3

آگاهی کافی در مورد مباحث دوره مورد نظر و کیفیتی که در طول دوره مشاهده می‌کنید، کاربردی است. برای دست پیدا کردن به اهداف کاری داشتن زمینه‌ای مناسب جهت اجرایی کردن برنامه‌ها را با مطالب مقاله دنبال کنید.

دوره بیزینس کوچینگ دانشگاه تهران

دانشگاه تهران دوره بیزینس کوچینگ را به دوره های مدیریت کسب و کار خود اضافه کرد. همین موضوع باعث می‌شود تا علاقه‌مندان به دوره کوچینگ کسب و کار شرایط با کیفیتی را تجربه کنند. اگر هنوز در مسیر تجارت خود با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شوید که توانایی حل آن‌را ندارید، نگران نباشید. دانشگاه‌های معتبر موقعیت‌های نابی را برای مدیران فراهم کرده‌اند که از دانش‌های روز برای مربیگری کسب و کارهایشان بهره ببرند.

اگر در زمینه‌های استانداردهای بین‌المللی و نظریه‌های بیزینس کوچینگ اطلاعات خود را تقویت کنید، نتیجه تغییر خواهد کرد. در این شرایط آموزش‌های غنی شرایط مطلوبی را برای فعالیت‌های گسترده‌تر فراهم خواهند کرد. در این دانشگاه به‌قدری در برنامه‌های آموزشی برای دوره بیزینس کوچینگ حرفه‌ای رفتار شده است که نیازهای مدیران تامین می‌شود.

ازآن‌جایی‌که محتواهای کلی برای کسب و کار بیان خواهد شد، قطعا با فواید دوره بیزینس کوچینگ مواجه می‌شوید. این زمینه‌های آموزشی نیازهای اساسی را برای موقعیت‌های خاص در بیزینس‌ها تامین ‌می‌کند. از طریق فرآیندهای آموزشی به تمامی مطالب مورد نیاز برای برداشتن قدم‌های بزرگ در بازار و کسب سود مسلط خواهید شد. شما برای شکوفا کردن پتانسیل‌های سازمانی به این دوره نیاز دارید.

بیزینس کوچینگ چیست؟

بیزینس کوچ در کنار نقش مهم روشن گری، کمک بسیاری به فعال شدن انگیزه های درونی شما می‌کند. شما برای انجام تمام کارها در این کرۀ خاکی، به انگیزه احتیاج دارید. انگیزه ای درست، واقع گرایانه و محرک. کوچ در کنار شما و کسب و کارتان قرار می گیرد و با کشیدن یک کبریت، هم دور و برِ افکار و نقشه هایتان را روشن می‌کند و هم فشفشۀ انگیزه ها را.

این نقشِ بسیار موثر در مرحله بعدی مثل یک کاتالیزور “در واکنش تبدیل شدن شمای کنونی به شمای آرمانی”، همه چیز را سرعت می بخشد. چرا؟ چون شما به کمک بیزینس کوچ، واضح می‌بینید، صحیح تصمیم می‌گیرید، و دقیق و پرقدرت عمل می‌کنید.

ابزاری که مدیران با کمک آن می‌توانند در تمامی سطوح تسلط کافی را داشته باشند با این دوره نمایان می‌شود. این میزان رفتارهای حرفه‌ای که بتوانید در هدایت عوامل برای دست پیدا کردن به موفقیت انجام دهید، کافی است. در بسیاری از سیستم‌های مدیریتی به‌دلیل رشد و رونق تجارت نیاز به کوچینگ مطلوب احساس می‌شود. برای باقی ماندن در بازار و حفظ موقعیت‌های مناسب نیاز دارید که تکنیک‌های مهم را یاد بگیرید.

استفاده از شرایط با منابع محدود نیاز به مهارت‌هایی دارد که با یک دوره مناسب قابل دست یافتنی است. همچنین برای بالا بردن بازدهی در ساختارهای کسب و کار باید بتوانید زمینه‌های ناب را آماده کنید. تمامی این مهارت‌ها نشان‌دهنده اهمیت دوره بیزینس کوچینگ است. اگر فضای کسب و کار نیاز به تحول دارد باید نقش دوره بیزینس کوچینگ را بازنگری کنید. این جریان تغییرات اساسی را قطعا ایجاد خواهد کرد. در واقع بیزینس کوچینگ اقدامات لازم برای فعال شدن انگیزه‌ها را برنامه‌ریزی می‌کند.

این دوره برای مدیران سازمانی و تیم‌های آن‌ها بسیار مفید خواهد بود. در سازمان‌ها فراهم کردن شرایطی برای داشتن تجربه‌های سودمند برای فعالان از قدم‌های حرفه‌ای مدیران است. زمانی‌که مدیران کسب و کارهای جدید روش‌های مدیریتی را اصولی اجرایی کنند، زیان کمتری را خواهند داشت. برای بسیاری از کارکنان که در حال پیشرفت‌های فردی در سازمان هستند، اجرایی کردن اصول کوچینگ تاثیرات مثبتی به‌همراه دارد.

 

موضوعات اصلی در دوره بیزینس کوچینگ

در دوره بیزینس کوچینگ شما یاد خواهید گرفت که بتوانید در هر شرایطی بهترین تصمیم را بگیرید. به‌علاوه این مسیر آموزشی باعث ایجاد فرصت‌هایی برای رشد و توسعه کسب و کار می‌شود. در دوره کوچینگ کسب و کار روش‌هایی که برای هدایت کردن افراد نیاز است به‌صورت کامل آموزش داده خواهد شد.

این جریان که فواید دوره بیزینس کوچینگ به‌ چه ‌شکلی است، بستگی به نحوه آموزش و مطالبی دارد که ارائه می‌شود. در واقع در انتهای دوره می‌توانید تاثیرات مثبت آن را در رفتارها و تصمیمات خود مشاهده کنید. به‌علاوه به‌دلیل کیفیتی که در حین آموزش برای شما تعیین شده است، اهداف کاری تامین می‌شود. برای این‌که با موضوعات اصلی دوره آشنا شوید در ادامه بیان کرده‌ایم.

  • معرفی کوچینگ
  • صلاحیت‌های فدراسیون بین‌المللی کوچینگ
  • اصول اخلاقی و قوانین حرفه‌ای بین‌المللی
  • مدل‌ها و نظریه‌های کوچینگ
  • تنظیم بودجه، OKR
  • خودشناسی
  • مهارت‌های نرم و تیم‌سازی
  • تنظیم هیجان
  • سواد مالی
  • اصول و فنون مذاکره
  • سرمایه‌های مثبت روانی
  • مبانی تفکر سیستمی
  • مبانی و اصول متقاعدسازی
  • مبانی تفکر استراتژیک
  • مبانی تفکر انتقادی
  • اصول فن بیان و سخنوری
  • مدیریت زمان
  • مدیریت استرس و اضطراب
  • حل مسئله و تصمیم‌گیری
  • آشنایی با تکنیک‌های زبان بدن
  • پرسونال‌برندینگ
  • مبانی رهبری
  • نکات کلیدی بازاریابی و فروش
  • مبانی روان‌شناسی فروش
  • تحلیل رفتار مصرف کننده
  • تحلیل روان‌شناختی بازار

برای تاثیرگذاری مهارت‌های اساسی و نکات مهم در هر مرحله از برنامه‌ریزی مدیریتی باید روش‌های آموزشی را به‌درستی‌ به‌کار ببرید. این موضوع باعث می‌شود که افکار و شیوه‌های مدیریتی شما در ایجاد تحولی سودمند موثر باشد. در واقع مدیریت زمان برای تطبیق‌پذیری اهداف با نیازهای بازار از جمله فواید دوره بیزینس کوچینگ است.

ارتباط با مرکز برگزاری دوره های مدیریت کسب و کار دانشگاه تهران:

سایت: https://vla.ir/

تلفن: 02122136764

آدرس: تهران، خ کارگر شمالی (امیرآباد) بالاتر از جلال آل احمد روبه روی کوچه نهم، دانشکدگان فنی دانشگاه تهران.

تاثیرات شرکت کردن در دوره بیزینس کوچینگ

افراد زیادی مانند مدیران اجرایی نیاز دارند که بتوانند به‌صورت حرفه‌ای فعالیت‌های کسب و کار را هدایت کنند. این موضوع با وجود دوره کوچینگ کسب و کار امکان‌پذیر خواهد بود. به‌همین‌دلیل تخمین زدن کارایی و اثربخشی برنامه‌ها برای مدیران خیلی راحت‌تر و اصولی‌تر می‌تواند صورت گیرد. تیم‌هایی که در جریان پروژه‌های توسعه بیزینس فعالیت می‌کنند، کاملا از روند کاری مطلع هستند و همین جریان سودآور است.

برای مدیران ایجاد تعادل در بین منابع و تاثیرات آن در پیشرفت کاری باید با روش‌های متفاوتی انجام شود. برای این اهداف شما نیاز دارید که پایداری را در بین تمامی عوامل کاری ایجاد کنید. در واقع با کمک گرفتن از مطالب دوره‌های تخصصی کوچینگ راه‌کارهایی عملی برای شما اتفاق می‌افتد. به‌علاوه با توانمند شدن در زمینه برخورد با مسائل نقش دوره بیزینس کوچینگ بیشتر نمایان خواهد شد. در ادامه به برخی از این تاثیرات و فواید دوره بیزینس کوچینگ مواردی را آورده‌ایم.

  • تمرکز پیدا کردن بر اهداف کاری
  • ایجاد تغییرات در برنامه‌های برای داشتن تمایزات در بین رقبا
  • افزایش دادن جلسات در اتاق‌های فکر
  • فراهم شدن دوره‌هایی برای یادگیری و مشارکت مستمر

افراد زیادی هستند که با قرار گرفتن در چنین شرایطی می‌توانند ایده‌های خلاقی را ارائه کنند. همین موضوع باعث می‌شود که بیشترین سرمایه‌گذاری در زمینه‌های ایده‌پردازی صورت گیرد. تمامی این تغییرات در مدیریت کردن کسب و کار به‌دلیل حضور در دوره کوچینگ کسب و کار است. در واقع پاسخ دادن به نیازهای درون و بیرون سازمانی اهمیت دوره بیزینس کوچینگ را بیشتر از قبل مشخص می‌کند.

تغییراتی که در بازار برای ایجاد کیفیت محصولات ایجاد می‌شود، مانعی در پیشرفت کاری است که باید مورد توجه قرار گیرد. اگر بتوانید از آموخته‌های خود در دوره کوچینگ برای بیزینس به‌درستی بهره ببرید، رفع مانع‌های کاری راحت است. نیازهایی که باعث استفاده بهینه از فرصت‌های بازار شوند باید مورد توجه بیشتری قرار گیرند.

کسب و کارهایی که برای داشتن موقعیت‌های منحصربه‌فرد به‌دنبال راهی مناسب هستند باید از دوره بیزینس کوچینگ استفاده کنند. این موضوع در بسیاری از بیزینس‌ها نتایج بسیار مناسبی را به‌همراه دارد. همچنین برای همسویی هدف با برنامه‌های توسعه‌ای باید بیشترین تمرکز خود را روی تکنیک‌های به‌روز بگذارید. به‌علاوه سیستمی شدن تفکرات تاثیرات مثبتی را در حل مسائل و مشکلات بیزینسی خواهد گذاشت. این جریان برای بهبود روند فعالیت‌های جدید و توسعه‌ای مفید است.