پیش فروش «پپه آنچِیند» از مرز 6 میلیون دلار گذشت؛ آیا پتانسیل100 برابر شدن ارزش وجود دارد؟

پیش فروش توکن «پپه آنچِیند» Pepe Unchained ($PEPU) تاکنون موفق به جذب بیش از 6 میلیون دلار سرمایه شده است. راه برای سرمایه گذاری در این پروژه هنوز باز است، اما قیمت در طول این کمپین افزایش خواهد یافت، بنابراین باید زودتر دست به کار شوند.

قیمت پیش فروش فعلی 0.0087344 دلار است و افزایش بعدی تا یک روز آینده رخ خواهد داد. نکته قابل توجه این است که «پپه آنچیند» اولین و تنها میم کوین بازار رمزارزها است که بلاکچین خود را خواهد داشت.

پتانسیل استثنائی$PEPU  در مقایسه با میم کوین های دیگر

«پپه آنچیند» یک میم کوین است اما به هیچ وجه به آن به شکل یک شوخی نگاه نکنید. این پروژه در کنار بلاکچین لایه 2 خودش، توانسته موفقیت چشمگیری در مرحله پیش فروش کسب کند که نشان دهنده پتانسیل عظیم آن برای رشد است.

برای این که معیاری برای مقایسه داشته باشید، اتریوم 18.3 میلیون دلار در عرضه اولیه یا ICO خود جذب کرد و اکنون 392 میلیارد دلار ارزش بازار آن است. بر اساس این مقایسه، عملکرد این پیش فروش تاکنون بسیار شگفت انگیز بوده است.

حالا ممکن است برایتان جالب باشد که چرا «پپه آنچیند» چنین جذابیتی پیدا کرده است. همه این موفقیت ها به خاطر کاربردهای این پروژه است.

«پپه آنچیند» در حال ساخت یک بلاکچین لایه 2 اتریوم متمرکز بر میم کوین ها است، بلاکچینی که سریعتر و ارزانتر از اتریوم خواهد بود و در عین حال مزایای اصلی آن مانند تمرکززدایی و امنیت را حفظ می کند.

پیش فروش «پپه آنچِیند» از مرز 6 میلیون دلار گذشت؛ آیا پتانسیل100 برابر شدن ارزش وجود دارد؟

علاوه بر این، این اولین لایه بلاکچین خواهد بود که برای نگهداری میم کوین ها طراحی شده است. اهمیت آن را نمی توان دست کم گرفت، چرا که بر اساس اطلاعات سایت CoinGecko، ارزش بازار میم کوین ها بیش از 50 میلیارد دلار است.

تا به حال، به دلیل کارمزدهای پایین و سرعت بالای سولانا، بسیاری از تراکنش های مرتبط با میم کوین ها بر روی این شبکه انجام شده است. با این حال، سولانا به تمرکز بسیار زیادش معروف است. این موضوع علاوه بر ایجاد خطر امنیتی، باعث قطعی های متعدد در شبکه شده است.

اما با ظهور «پپه آنچیند»، علاقه مندان به میم کوین ممکن است به بلاکچین جدید هجوم بیاورند. ناگفته نماند که Pepe Unchained ریشه در فرهنگ میم دارد که از الگوی نمادین پپه قورباغه (Pepe the Frog) الهام گرفته شده است. 

این پروژه در صفحه رسمی توئیتر خود نوشت:

پپه بلاکچین خودش را خواهد داشت - بهتر، سریعتر و اولین بلاکچین لایه 2 میم کوین ها! که پس از پایان پیش فروش راه اندازی خواهد شد. — Pepe Unchained (@pepe_unchained) 22 ژوئیه 2024

پیش فروش «پپه آنچِیند» از مرز 6 میلیون دلار گذشت؛ آیا پتانسیل100 برابر شدن ارزش وجود دارد؟

همچنین به لطف یک بریج اختصاصی، «پپه آنچیند» به اکوسیستم گسترده‌تر اتریوم متصل خواهد شد. این امر جابجایی وجوه از و به  Pepe Unchained را بسیار آسان‌تر می‌کند.این یک پیروزی بزرگ دیگر نسبت به سولانا است که راه خود را از سایر بلاکچین ها جدا کرده است.

با توجه به ابزار پیشگامانه پپه آنچیند، تحلیلگران توجه زیادی به آن دارند. در ویدیوی اخیری که کانال برجسته یوتیوب 99 Bitcoins  منتشر کرد، گفته شد که که $PEPU می‌تواند «به برترین میم کوین تبدیل شود».

این تحلیلگر همچنین تاکید کرد که روند بازار رمزارزها در حال تغییر به سمت شرایط صعودی است که احتمال یک روند صعودی قوی برای $PEPU را پس از ورود به صرافی به ارمغان بیاورد.

استیک کردن؛ راه دیگری برای به دست آوردن سودهای بزرگ با پپه آنچیند

 کانال 99 Bitcoins در تحلیل یوتیوب خود بر پتانسیل سود Pepe Unchained  از طریق افزایش قیمت تاکید کرد. با این حال، این تنها راه برای کسب سود از این پروژه نیست. استیکینگ یکی دیگر از طرح های محبوب کسب سود است.

این ویژگی در حال حاضر فعال بوده و سود مرکب APY معادن 317٪  را ارائه می دهد. این رقم یعنی تقریباً روزی 1٪ بازده سرمایه!

 

برای این که دید بازتری برای مقایسه داشته باشید، شاخص S&P500  میانگین بازدهی سالانه 11% را در 20 سال گذشته ارائه کرده است. اکنون، با در نظر گرفتن موارد استفاده پیشرفته «پپه آنچیند» ، کاملاً روشن می‌شود که چرا سرمایه‌گذاران برای خرید این توکن سر و دست می شکنند.

بازار رمزارزها در آستانه یک صعود قدرتمند؛ «پپه آنچِیند» نیز از این قاعده مستثنی نیست

همه چیز آماده یک رالی انفجاری در بازار رمزارزها است. این خبر بسیار خوبی برای «پپه آنچِیند» به شمار می آید که به زودی در بازار آزاد عرضه خواهد شد.

در کنار راه‌اندازی  ETF‌های بیت‌کوین و اتریوم، مواردی مانند کاهش قریب‌الوقوع نرخ بهره و انتخابات آمریکا چشم‌اندازی صعودی برای بازار ارائه می‌کنند. روز شنبه، دونالد ترامپ قول داد که در صورت انتخاب مجدد به عنوان رئیس جمهور، یک ذخیره استراتژیک بیت کوین در این کشور ایجاد کند. 

تحلیلگری با نام مسعتار «کریپتو مک کنا» نیز پیش بینی کرد که در نتیجه، ورودی پول به ETF  در این هفته «بسیار شگفت آور» خواهد بود. او در توئیت خود نوشت:

من فکر نمی کنم مردم هنوز متوجه شده باشند که بازی نهایی به تازگی آغاز شده است. ورود پول به ETF های بیت کوین در هفته آینده بسیار شگفت آور خواهد بود.  مک کنا (@Crypto_McKenna) 27 ژوئیه 2024

با این حال، او در توییت دیگری پیشنهاد کرد که بازار صعودی هنوز شروع نشده است. این تحلیلگر خاطرنشان کرد که بسیاری از آلتکوین ها امسال عملکرد ضعیفی نسبت به بیت کوین و اتریوم داشته اند، اما او انتظار دارد به زودی اوضاع تغییر کند. در توئیت دیگری نوشت:

من احساس می‌کنم که علیرغم این روند رو به بالای قیمت و با توجه به اینکه درصد آلتکوین هایی که عملکرد بهتری از BTC/ETH  داشته اند، از ابتدای سال تاکنون بسیار پایین بوده است، بازار هنوز به طور کامل گاوی نشده است. همچنین احساس می‌کنم همه چیز در شرف تغییر است و تا پایان سال باید نشانی از روند وحشی بازار در سال 2025 داشته باشد. موفق باشید.  مک کنا (@Crypto_McKenna) 27 ژوئیه 2024

این زمینه را برای اوج گیری «پپه آنچِیند» آماده می کند. پیش فروش آن در بازار سر و صدای زیادی کرده است و نقدینگی راه خود دوباره به دارایی های رمزارزها باز کرده است. این یعنی همه چیز برای یک موفقیت چشمگیر آماده است.

اما در حالی که پتانسیل عظیمی برای $PEPU وجود دارد، کسانی که به دنبال خرید هستند باید سریع دست به کار شوند، چرا که قیمت به تدریج در طول پیش فروش افزایش می یابد که افزایش بعدی فقط تا یک روز آینده اتفاق خواهد افتاد.

سری به پیش فروش «پپه آنچِیند» بزنید