در تابستان امسال تور دبی و یا تور تایلند کدام را انتخاب کنیم؟

در شهر دبی دما از ماه می تا آگوست افزایش می یابد، بنابراین قیمت هتل ها  در تور دبی کاهش می یابد و جمعیت پراکنده می شوند. اگر از گرمای شدید لذت می برید یا قصد دارید بیشتر وقت خود را در مراکز خرید دارای تهویه مطبوع بگذرانید، این زمان عالی برای تور ارزان دبی است.

در تابستان امسال تور دبی و یا تور تایلند کدام را انتخاب کنیم؟

بازدید از دبی در ژانویه - آوریل

با آسمان آبی بدون ابر، دمای گرم و تقویم جشنواره‌ای که مملو از رویدادها است، این زمان عالی برای بازدید از ارزانترین تور دبی است، اگرچه باید با بازدیدکنندگان دیگری که به همین دلیل می‌آیند مبارزه کنید. آژانس هواپیمایی سفر ایمن می تواند بهترین هتل ها را به دور از سر و صدا، با سواحل خصوصی که خیلی شلوغ نخواهند بود، پیشنهاد دهد. بسیاری از مهم ترین رویدادهای شهر در این زمان اتفاق می افتد.

بازدید از دبی در ماه می - آگوست

تابستان در دبی به شدت گرم و همیشه آفتابی است. اکثر مردم از گرما به مراکز خرید و رستوران‌های مجهز به تهویه‌ی هوا عقب نشینی می‌کنند، به این معنی که سواحل کمتر شلوغ هستند، اگر دماهای بالا برایتان مهم نباشد. همچنین اگر قصد خرید دارید، زمان خوبی برای بازدید است.

بازدید از دبی در ماه سپتامبر - اکتبر

دما در این ماه‌ها تا حدودی شروع به کاهش می‌کند، اما بازدیدکنندگانی که در طول تابستان به اینجا می‌آیند هنوز وارد این مکان نشده‌اند، و آن را به زمان بسیار خوبی برای استراحت در ساحل تبدیل می‌کند.

بازدید از دبی در ماه نوامبر - دسامبر

با شروع سرد شدن بقیه نیمکره، تعداد بازدیدکنندگان دوباره شروع به افزایش می کند. برخی آب‌های خلیج فارس را برای شنا خیلی سرد می‌دانند، اما زمان بسیار خوبی برای لذت بردن از آفتاب گرفتن روی شن‌ها یا غوطه‌ور شدن در استخر هتل است. یک سری رویدادهای مهم نیز وجود دارد.

آیا تایلند بهتر از دبی است؟

مسافران عموماً کارهای بیشتری را با  انتخاب پکیج قیمت تور دبی 7 شب و8 روز نسبت به بانکوک پیدا می کنند. در حالی که بانکوک بزرگتر از دبی است، دبی مناظر و جاذبه های بیشتری برای گردشگران دارد . دبی بیشتر به‌خاطر اسکی، موسیقی، استراحتگاه‌ها، غواصی و سواحل شهرت دارد، در حالی که بانکوک به‌خاطر موزه‌ها و غذاهایش محبوب‌تر است.

آیا تایلند بهتر از دبی است؟

آیا دبی گرمتر از تایلند است؟

دبی به طور متوسط ​​در ماه جولای گرم ترین است ، زمانی که دمای روز ممکن است به 37.02 درجه سانتی گراد (98.64 درجه فارنهایت) برسد، در حالی که بانکوک در آوریل گرم ترین است که میانگین دمای بالا 32.61 درجه سانتی گراد (90.7 درجه فارنهایت) است.

آیا دبی برای تعطیلات تابستانی خوب است؟

به یاد داشته باشید که دبی برای مقابله با گرما به خوبی مجهز است، اما در ماه های تابستان نیز باید احتیاط کرد .

دلایل اصلی انتخاب تور تایلند

نام "سرزمین لبخند" فقط یک ترفند بازاریابی نیست. تور تایلند ترکیبی عالی از هر عاملی را که برای یک تعطیلات مفرح برای گردشگران در سراسر جهان مورد نیاز است، ارائه می دهد. تایلند زیبایی طبیعی، شب زنده داری، لذت های آشپزی، استراحتگاه های درجه یک، ورزش های ماجراجویانه، خرید یا سرگرمی، بهترین ها را با هزینه نسبتا ارزان تر ارائه می دهد. هنگامی که وارد تایلند شوید، مطمئناً تا پایان تعطیلات خود لبخند خواهید زد.

  • مقصد مقرون به صرفه

گردشگری تایلند به دلیل مقرون به صرفه بودن شهرت دارد. قیمت همه چیز از غذا گرفته تا هتل ها مقرون به صرفه است. اما با وجود ارزان بودن، تایلند بهترین تجربه تعطیلات را در جهان ارائه می دهد.

  • آفتاب در تمام طول سال

چه در ماه می یا دسامبر به تایلند سفر کنید، می توانید در بیشتر روزها هوای مطبوع و گرم با آفتاب روشن را انتظار داشته باشید.

  • سواحل زرق و برق دار

آفتابی که با سواحل شنی سفید همراه شده است، این مکان را شبیه بهشت ​​ساخته است. علاوه بر این، سواحل تایلند دارای آب‌های فیروزه‌ای درخشان است که برای انواع ورزش‌های آبی ماجراجویی مناسب است!

  • مردم محلی دوستانه

مردم محلی خونگرم و خوش برخورد شاید دلیل اصلی لقب تایلند به سرزمین لبخندها باشد. اکثر مردم محلی مهربان و صمیمی هستند، بنابراین شما همیشه چهره های خندان زیادی را در اطراف خواهید دید.

  • غذاهای لذیذ تایلندی

غذاهای تایلندی خوشمزه است. دوره زمانی. هنگامی که در تایلند هستید، به انواع مختلفی از غذاهای لذیذ تایلندی دسترسی دارید که با قیمت های ارزان به فروش می رسند. علاوه بر کاری های نمادین تایلندی، مجموعه ای فوق العاده از سالاد، نودل و تنقلات نیز پیدا خواهید کرد.

  • بهشت خریداران

خرید در تایلند یک تجربه ارزشمند است. می توانید تقریباً همه چیز را زیر نور خورشید از بازارهای خیابانی یا مراکز خرید در شهر خرید کنید.

  • زندگی پر جنب و جوش

هنگامی که وارد تایلند شدید، برای مهمانی آماده شوید. چه در شهر باشید و چه در ساحل، کلوپ ها و بارها فقط چند متر با شما فاصله دارند.

 

  • شهرهای شگفت انگیز

شهرهای باشکوه تایلند ترکیبی متنوع از فرهنگ، تاریخ، معماری، غذاهای عالی را ارائه می دهند!

  • سهولت سفر

هنگامی که در تور تایلند ارزان هستید، گشت و گذار در سراسر کشور بسیار آسان است. خطوط هوایی مقرون به صرفه زیادی در تایلند وجود دارد که بلیط هواپیما ارزان به شهرهایی مانند پوکت و بانکوک ارائه می دهند.

یک  بسته تور تایلند را انتخاب کنید و برای یک تعطیلات شاد به سرزمین لبخندها برنامه ریزی کنید!

بهترین زمان برای بازدید از سرزمین لبخندها چه زمانی است؟

بهترین زمان برای بازدید از سرزمین لبخند تایلند در فصل خنک و خشک است که معمولا از نوامبر تا فوریه شروع می شود. در این دوره، آب و هوا بسیار لذت بخش است و آن را برای تعطیلات ساحلی و کاوش در جاذبه های فرهنگی عالی می کند.

آیا دبی برای تعطیلات تابستانی خوب است؟

مقاصد گردشگری محبوب در سرزمین لبخند چیست؟

تایلند مقاصد محبوب مختلفی از جمله بانکوک (پایتخت)، پوکت، چیانگ مای، پاتایا، کرابی و جزایر کوه سامویی و کو فی فی را در خود جای داده است. هر مقصد تجربیات فرهنگی منحصر به فردی، سواحل خیره کننده، غذاهای لذیذ، زندگی شبانه پر جنب و جوش و بسیاری موارد دیگر را ارائه می دهد.

  • آب و هوای تایلند در ماه ژوئن

ژوئن به عنوان آغاز فصل باران های موسمی در تایلند در نظر گرفته می شود - هوا گرم، مرطوب و به طور فزاینده ای مرطوب خواهد بود. با این حال، هنوز ساعات زیادی آفتاب برای لذت بردن از تعطیلات در تایلند وجود خواهد داشت .جالب است که میانگین بارندگی در ماه ژوئن کمی کمتر از ماه می است. افت اعداد تقریباً زمانی اتفاق می‌افتد که بادهای موسمی جنوب غربی نفس می‌کشند و به طور پیوسته به اوج طوفانی در سپتامبر و اکتبر می‌رسند.

  • آب و هوای تایلند در ماه جولای

تعداد روزهای بارانی در ماه ژوئیه افزایش می‌یابد، اما به اندازه‌ای نیست که دمای هوا را کاهش دهد. در حال حاضر، کیفیت هوا باید بهتر باشد، اما روزها همچنان بسیار گرم خواهند بود.

  • آب و هوای تایلند در ماه اوت

شدت بارش ها تا ماه اوت ادامه دارد. جزایر در مجمع الجزایر سامویی کمی کمتر از جزایر سواحل غربی تایلند (پوکت، کوه لانتا و کوه فی فی ) باران می بارد.

نکاتی که در سفر تابستانی به تور تایلند باید در نظر بگیرید؟

بارش باران در تابستان برای جزایری مانند سامویی، کو تائو و کو فانگان کمی کمتر است.

رودخانه چائو فرایا در بانکوک زمانی که باران خیلی شدید می شود در معرض سیل قرار می گیرد. سیل معمولاً در تابستان مشکلی نیست، اما برای هر موردی زمان بیشتری برای پروازها در نظر بگیرید.

ممکن است بتوانید در مورد نرخ های فصل پایین در هتل ها و مهمانخانه ها مذاکره کنید، به خصوص در اواخر تابستان که گردشگران شروع به کم شدن می کنند.

از آنجایی که باران باعث ایجاد آب راکد در گلدان ها و سایر ظروف می شود، جمعیت پشه ها افزایش می یابد. اقدامات احتیاطی بیشتری را برای جلوگیری از گزش، به ویژه در هنگام غروب انجام دهید.

جزایر تایلند در تابستان

آب و هوا برای جزایر تایلند در تابستان، بسته به اینکه کدام سمت تایلند است، متفاوت است.

کوه چانگ در خلیج تایلند بیشترین بارندگی را در ماه های ژوئن، ژوئیه و آگوست دریافت می کند، اما تا حدود اکتبر در جنوب در کوه سامویی و جزایر اطراف آن (کوه فانگان و کوه تائو ) باران خیلی بد نیست. مرطوب ترین ماه های کوه سامویی اغلب اکتبر، نوامبر و دسامبر است.

در همین حال، در طرف دیگر تایلند، بادهای موسمی در اطراف ماه می به تور پوکت و جزایر دریای آندامان (کو فی فی و کوه لانتا) می‌رسند. بارندگی تا دسامبر به شدت کاهش می یابد.

برخی از جزایر، مانند کوه لانتا در ساحل غربی تایلند ، اکثراً پس از ماه ژوئن با عبور طوفان تعطیل می شوند. تعداد کمی از مشاغل باز خواهند ماند، اما گزینه های زیادی برای خوردن و خوابیدن وجود نخواهد داشت.

فروش بزرگ شگفت انگیز تایلند

هر تابستان، اداره گردشگری تایلند میزبان فروش بزرگ شگفت انگیز تایلند از اواسط ژوئن تا اواسط اوت است تا در تلاش برای ترویج گردشگری در طول ماه های کم فصل باشد.مغازه‌هایی که بخشی از فروش تابستانی هستند، لوگوی ویژه‌ای را به نمایش می‌گذارند و ظاهراً تا 80 درصد از قیمت‌های معمولی تخفیف ارائه می‌دهند.